Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Natural_K schreef:Wie doet er dit jaar mee aan de paarden vierdaagse in zorgvlied? en waar overnachten jullie?
Ik zelf doe niet mee maar werk op het vertrekpunt: the high tree stables (hoogeboom vakantiepark Groot bartje)
. Odi schreef:Natural_K schreef:Wie doet er dit jaar mee aan de paarden vierdaagse in zorgvlied? en waar overnachten jullie?
Ik zelf doe niet mee maar werk op het vertrekpunt: the high tree stables (hoogeboom vakantiepark Groot bartje)
Ik doe dit jaar weer mee. Heb afgelopen jaar ook mee gedaan. De paardjes staan bij jullie in een weitje. Wij zelf hebben een huisje aan het weiland met uitzicht op de paarden.
rachelmarty schreef:Ik vind het echt gemeen dat ze bij ons in de buurt niet zulke dingen organiseren. Ik heb geen trailer en kan echt nooit een kant op. De buitenritten die ik KAN maken bij mij in de buurt heb ik al zo vaak gemaakt dat ik het onderhand wel zat ben.....
Willen ze daar niet. Waarschijnlijk iets vervelends gebeurt met paarden en honden. lammie2701 schreef:wij komen 30 juli en vertrekken op 5 augustus, we komen met 2 gezinnen, 2 honden, 2 paarden en 2 menwagens (en natuurlijk neem ik in iedergeval ook mijn zadel mee).
bij ons mogen honden gewoon op het terrein
) nou tot dan zou ik zo zeggen! Citaat:Je kunt vaak ook voor een paar tientjes een trailer huren
Mork schreef:Is er niet iemand die je kan rijden? Paardentaxi?