Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
delerium schreef:Maakt het in trekvermogen uit voor een auto of hij rijdt op benzine of dat er een LPG-installatie in zit?
imker schreef:Nou Ikke, dan gooi eens voor een 3.2 V6 Volkswagen Touareg van 2.5 jaar oud? Ben benieuwd!
Heb hem van het weekend meegemaakt op ruw terrein en stond versteld van de power van de auto.
Moet ook wel zeggen dat onze een beetje exclusief is en er ook (gelukkig maar) een offroadpakket op heeft zitten + luchtvering, dus dat wil wel.
delerium schreef:Hmz, ik denk alleen el cheapo dus ga ervan uit dat het een wanna-be-bak wordt.
Even nagekeken en idd; 95 pk en 128 nm. Maar t is voor een 1.5 paards. Ben gewoon benieuwd of er consequenties aan zitten als je kiest voor iets met gas. (droom momenteel in feroza's)
ElCamino schreef:al dat gecijfer..... snap er niets van.
Weet wel dat mijn Camino uit 1976 met een V8, 350 blok erin met gemak alles trekt.... maar de blubber waag ik me niet aan.... met achterwielaandrijving en niets aan gewicht erboven....denk dat ik heer en meester in vastzitten wordt...