Wie kan mij helpen? Angst voor te vallen..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

m0niiek_

Wie kan mij helpen? Angst voor te vallen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 16:35

Hai, ik wou vragen of jullie mij kunnen helpen, ik ben namenlijk heel erg bang om te vallen ik durf niet op drukkerere pony's te rijden.. Dat is heel vervelend omdat: ik was eerst op een drukkere pony gegana en die naaide er één keer tussen uit en ik stap meteen af of ik blijf de heel les stappen en geen galop of niet door de hoeken gaan en alleen maar in het midden draven. Wie heeft er tips voor mij zodat ik voortaan op drukkere pony's durf.. alvast bedankt..

groetjes Moniek

Bergje

Re: Wie kan mij helpen? Angst voor te vallen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 17:22

Waarom zou je op drukkere pony's gaan rijden als je je daar niet prettig op voelt. Blijf dan lekker op de rustigere rijden! Kies een pony waar je je prettig op voelt, het gaat erom dat je het leuk hebt, je hoeft je voor niemand te bewijzen.
Bij mij heeft een bodyprotector goed geholpen, nu ben ik minder bang om te vallen en durf ik veel meer! (ehm, ik heb trouwens een heel braaf paardje.)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 09:56

Zorg dat je eerst goed vertrouwd bent op rustige ponies, ontwikkel je balans eerst en ga dan pas op de drukkere ponies rijden. Krijg je trouwens geen goede aanwijzigingen in je les als je pony er tussenuit naait? Dan zou ik ook eens gaan rondkijken of je ergens anders betere les kunt krijgen.

m0niiek_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 15:28

Jawel dat wel, Maar okee dankjewel voor de reactiess Knipoog