SLIM Ekzemerdecke van Einhorn Ervaringen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

shabbay

SLIM Ekzemerdecke van Einhorn Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 16:06

Heeft iemand ervaring met deze deken?
Afbeelding

Ik zag hem hangen op de equitana en het leek mij zeker wat. Mijn shetlander begint nu al weer wat jeuk te krijgen in z'n manen en staart en ik moet dit jaar toch echt maar eens aan zo'n deken. Deze leek mij ideaal omdat het alleen de plekken bedekt waar mijn pony jeuk heeft. (mijn pony heeft echt alleen de jeuk in zn staart manen en bij de schoft) En vooral niet zo'n gigantische buikvlap heeft, lijkt mij niet zo prettig als het warm is.

Zijn er nog meer dekens die dit model of soortgelijk hanteren?
Weet iemand iets over de kwaliteit?
Nog andere toevoegingen misschien? Lachen

Hier is de deken te koop
http://www.einhorn-versand.info/sommerekzem/se_2_5.php

Graag jullie reactie!

ankem

Re: SLIM Ekzemerdecke van Einhorn Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 18:34

Mijn ervaring is dat als je een paardje hebt met behoorlijke zomereczeem en je alleen de plekken zou bedekken waar hij nu schuurt, hij wel andere plekken gaat zoeken.
Ik had de mijne vorig jaar onder deken gezet met buikflap. Hoofd was onbeschermd. Toen heeft ze haar hele hoofd kapot geschuurd. Ook haar uier was niet beschermd door de deken en die was ook kapot.
Misschien voor paarden/pony's die niet zo heftig eczeem hebben?

shabbay

Re: SLIM Ekzemerdecke van Einhorn Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 18:45

Nou idd mijne heeft niet zo heftige eczeem. Het beperkt zich echt tot manen en staart. Vandaar dat het me wat leek. Kan me voorstellen als het paard ook over de rest van zn lijf veel jeuk heeft hij altijd wel een plekje kan vinden Knipoog

Jammer dat er nog weinig mensen zijn met ervaringen over deze deken. Ik wacht nog even af die tijd heb ik nog wel.