Paardrijden in omgeving van Oxford / sheffield, Engeland. Ad

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zucchero

Paardrijden in omgeving van Oxford / sheffield, Engeland. Ad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 14:54

Hallo allemaal,

Over een kleine 2 weken ga ik voor 1,5 weken naar Engeland (voor mijn werk. Echt vervelend Haha! Knipoog) en nu willen een collega van mij en ik daar een buitenrit gaan maken. Wie heeft / weet een goed adres?? Bij voorkeur ergens tussen Oxford en Sheffield omdat dat onze reisroute is (snelweg M1). Zou moeten kunnen om een leuke plek te vinden, want het gebied is groot genoeg Knipoog

We hebben beiden meer dan voldoende rijervaring en willen dus graag een (begeleide) buitenrit van een uur of 2 maken.

Alvast heel hartelijk dank voor jullie reacties.

Groetjes,
Anne-Marie

Sandrina

Re: Paardrijden in omgeving van Oxford / sheffield, Engeland. Ad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 20:13

Gewoon doe zoals ik eerder deed; in de krant kijken en de maneges opzoeken. Ze heb ik een heerlijke rit over de Moors gemaakt in Widecomb, Devon in het Nationaal Dartmoor Park over de Tors en door kuddes wilde pony's. Ik was er als enige gast met begeleiding en heb een fantastische Connemara mogen rijden.
Beter nog zoals ik in Duitsland deed; er gewoon naar toe gaan en een afspraak maken. Niemand heeft ooit moeilijk gedaan als je met zo'n vraag komt. In Duitsland (voormalig Oost) wilden ze maar al te graag van dienst zijn; er werd een meisje uit bed gebeld die s'middags mij begeleidde door de bossen van de Harz op de mooiste hengst die ze hadden; een haflinger was voor mij ook uitstekend geweest, maar ze stonden erop! Ik heb de middag van mijn leven gehad.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 12:10

Ik heb een aantal engelse tijdschriften "Your Horse" en daar staan ook altijd allerlei advertenties in, dus daar zal ik ook nog wel even kijken. Bedankt voor je reactie Sandrina!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 12:25

Zie je zo simpel is het nou! Veel plezier in het engelselandschap.

Dizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-07 15:21

Heb ook verschillende ritten gemaakt in Engeland (Essex, Exmoor en Wales.
Gewoon in een telefoonboek gekeken en iedere rit was fantastisch!
Bij hotels hebben ze ook altijd folders loggen waar 'maneges' instaan.

Veel plezier!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 07:20

Ik heb gegoogled en wel wat gevonden. Moet nu nog even overleggen met collega met wie ik samen ga en dan even bellen en boeken! Ik heb er zo'n zin in!!! Dit is een van mijn dromen! Paardrijden in Engeland. Nou ja, eigenlijk crosstraining in Engeland, maar je weet nooit hoe het kan lopen Knipoog