spullen besteld pakket kwijt..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

vencedor

spullen besteld pakket kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 11:51

Mijn zusje en ik hebben beide een compleet set 3 in 1 beschermers besteld. Al dik 2 weken terug. Wij hadden nog niets ontvangen dus de betreffende online shop gemaild. Ze zouden het uitzoeken maar ze konden de code van het pakketje niet in de database van de post terug vinden. Wat nu?

Armaris

Re: spullen besteld pakket kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:21

Heb je geen betalingsbewijs?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:26

Als zij de code niet kunnen vinden, zullen ze harder moeten zoeken. Het lijkt me een bewijs van hun kant dat ze het pakket hebben opgestuurd. Dat kunnen zij nu niet bewijzen dus kunnen ze ook niet bewijzen dat het pakket (waar jij recht op hebt) is verzonden. Vraag of ze je het pakket nu wel willen opsturen zou ik zeggen..

Totdat zij bewijs hebben dat het is verzonden (normaal gesproken bonnetje met track & trace nummer dat je ook als particulier bij het postkantoor ontvangt), kun je ze aanspreken op het feit dat het niet is verzonden.

Als ze bewijs leveren dat het wel is verzonden wordt het een ander verhaal, dan moet je de kleine letters even nagaan op je bon wat er gebeurt als een pakket zoekraakt.

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:26

met een betalingsbewijs kan je natuurlijk nog niet aantonen dat een pakket ook daadwerkelijk verzonden is.... of ben ik nu blond?

Is t via TNT verzonden? dan zou ik eens in de schuur en om je huis gaan zoeken, ze zijn daar niet zo netjes met bezorgen hoor ik de laatste tijd, of ga eens bij de buren navragen of die iets ontvangen hebben.....
Verder, succes en ik hoop voor je dat je pakket niet daadwerkelijk kwijt is.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 12:28

Met een betalingsbewijs kun je wel aantonen dat je recht hebt op het pakket, je hebt immers betaald. Als de online shop niet kan aantonen dat de bestelling is verzonden, zijn zij nog hun dienst verschuldigd (ze kunnen immers niet bewijzen dat ze de dienst waarvoor is betaald hebben geleverd),

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 12:40

Citaat:
Is t via TNT verzonden?

ja dus Clown . Ik heb ze nog even gebeld en ze zouden er nu weer achterheen gaan. Dus even afwachten dan maar Bloos

kleppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 13:12

Ja via tnt krijg je het tracktrace nummer.
Als de verkoper dit kwijt is moet hij er zelf achteraan gaan voor je om alles toch nog voor je in orde te kunnen maken.
Heeft hij het nummer wel, maar is het pakketje verdwenen, dan kan de verkoper bij de tnt post aankloppen. Die moeten dan in de benen om achter het pakketje aan te gaan, en als ze het echt kwijt zijn moeten ze de schade gaan vergoeden.
Succes, ik hoop voor je dat het pakketje toch nog aankomt.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 14:51

Dit heb ik met een pakket van de Sheplers gehad.
Ik hjad bewijs van de postbode dat hij het op het postkantoor had afgegeven. Daar is het zoekgeraakt.
Ook had ik bewijs via de creditcard dat ik betaald had.
Sheplers gemaild voor een nummer waarmee het te traceren zou moeten zijn, dit hadden ze niet en ik heb mijn geld retour gekregen van ze.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-07 14:29

spullen waren dus nog helemaal niet opgestuurd Hamer en nou zijn de op Boos!

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:22

Mooi waardeloos. Ik heb maanden terug een pakket via de TNT verzonden aan een kennis van mij, pakket nooit aangekomen en inmiddels is opsporingsopdracht nummer 86 al gaande Boos! Ik baal er achteraf van dat ik het niet aangetekend verzonden heb (ging om een compleet setje). Heb haar aangeboden dat ik de kosten gewoon volledig terug betaal, iets anders kan ik er niet van maken Bloos

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 19:24

he wat vervelend! Heb net een zadel verstuurd...hoop maar dat het aankomt Nagelbijten / Gniffelen

Zolo538

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:12

Als ze het al op de post heben gedaan, ondanks ze het bewijs zijn kwijtgeraakt, moet het toch echt de volgende dag of 2 dagn later binnenkomen. Anders klopt er iets niet, dan zou ik telefonisch contact opnemen.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 07:14

ja lang leve de tpg of tnt of hoe ze nu dan ook heten.....waardelozer als hun gaat niet....ik ben weg van selecktvracht daar raakt nooit niets kwijt....(toevallig ?)

Ish

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-07 15:57

Mailtjes bewaard? Bij welke onlineshop heb je het gekocht?