Labels aan Bucas dekens

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

HaffiePower

Labels aan Bucas dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-07 09:33

Beste bokkers,
om te voorkomen dat bij jullie ook blijkt dat er na gratis uitgevoerde dekenreparatie geen label meer aan je deken zit, wil ik jullie hiervoor waarschuwen.
Het label van een Bucas deken waarop maat etc. staat (dit bevindt zich aan de borstsluiting) is tevens je garantiebewijs. Hieraan kan Bucas zien hoe oud je deken is en of deze per ongeluk uit een produktierun komt waar meerdere dekens van retour zijn gekomen.
Ik heb mijn deken enkel ter reparatie de deur uit gehad bij de fa. H en verder is hij nooit uit mijn handen geweest, toch ontbreekt het label waarvoor de voornoemde firma een nieuwe deken kan claimen op grond van fabrieksgarantie. Natuurlijk zeggen ze dat zij het label niet eruit geknipt hebben en zijn ze boos dat ik hun erop aangesproken heb, maar het is toch op de een of andere wijze verdwenen. De kartelige rand van het dunne strookje wat nog aan de borstsluiting zit, wijst echt op afknippen strak langs de borstsluiting....
Met dit berichtje wil ik jullie dus waarschuwen voor reparaties binnen de garantie waarbij de reparateur op jouw label een nieuwe deken kan opstrijken (dit zal heus niet de gebruikelijke gang van zaken zijn en wellicht ook sporadisch voorkomen, maar toch wilde ik dit even kwijt....)

floortje82

Re: Labels aan Bucas dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:16

bedankt voor je bericht, ik ga er zeker op letten als ik mijn dekens laat repareren!

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:20

Ooh zal er op letten,
Geld dit eigenlijk bij meer merken? weet iemand dat?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-07 15:23

Wow, bedankt! Ik heb ook net Bucasdekens aangeschaft. Ja