Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gietepiet schreef:Inmiddels alweer een tijdje verder maar paard nog niet gevonden en ik zag dat je dan het topic weer omhoog mag halen, dus bij deze.
. mischien als ik die mensen binnen kort weer spreek dat ik er ff naar kan vragen. het kan best zo zijn dat ze een bult had. ik zag haar niet erg vaak.zo sons daar denk ik als wel een jaar op 2 maar dat weet ik niet meer zeker want toen reed ik nog op een manege pony en toen zag ik haar vaak staan. ze had een heel mooi lief aansprekent hoofd door die aftekening op haar hoofdje.
naam klopt e.d. dus dat moet ze wel zijn, ik heb er 2 foto's van besteld, kan ik ze mooi gaan bewonderen, nu waren het nog kleine fotootjes maar daar kon ik al op zien dat ze erg mooi is geworden. Toch mooi om te zien dat er van een gewone fokmerrie zonder predikaten of iets dergelijks toch zoiets moois uit kan komen. Het lijkt er dus op dat ik haar gevonden heb, in ieder geval op foto dan, maar ik wacht eerst de foto's maar even af, nogmaals bedankt.
Jammer dat ze nu in het buitenland staat, maar ik heb gelukkig nu foto's van nu ze volwassen is en daar ging het uiteindelijk toch ook om. gietepiet schreef:Foto's zijn inmiddels binnen en ze is het echt, ik herken echt de moeder erin, ze is inderdaad erg mooi geworden, mooier dan ik had verwacht, goh waar bokt toch niet goed voor is, thanx.Jammer dat ze nu in het buitenland staat, maar ik heb gelukkig nu foto's van nu ze volwassen is en daar ging het uiteindelijk toch ook om.
(word hij jaloers haha)