Ik had een vraagje: Ik heb een pony, het is een ruintje van 5 jaar. Hij staat in het land met best wel veel andere paarden. Maar sommige paarden trappen en bijten mijn pony elke keer en hij komt maar niet voor zich zelf op, hij blijft gewoon staan !!
Zoals vandaag ook, ze krijgen elke dag hooi in het land en alle pony's staan te eten en hij laat zich gewoon weg jagen. Ook is hij erg verlegen denk ik (weet niet of het kan) want als ze naar binnen gaan moeten ze door de longeer bak en daar moeten ze dan ff wachten tot dat ze binnen worden gezet. Dus al die paarden staan al in de longeerbak en die van mij staat dan nog achter in het land en komt pas als laatste. Hij heeft ook elke keer wondjes enzo omdat hij elke keer word getrapt en gebeten
Het kan misschien komen omdat hij bij zijn oude eigenaar bijna nooit buiten kwam alleen 's avonds soms. Kan het dan zijn dat hij het gewoon nooit geleerd heeft ??Het is dus een beetje en rare vraag maar weet hij egt niet wat hij moet doen, en kunnen paarden verlegen zijn ??
Groetjes Charissa
p.s Ik weet niet of het hier goed staat !