startkaart bij de O.V.J

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

startkaart bij de O.V.J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 07:53

Ik heb me vorige week aangemeld bij de O.V.J wat ingevuld op de site maar verder geen bevestiging ofzo gekregen dat ik het mailtje verstuurd had.
Weet iemand hoe lang het ongeveer gaat duren voordat ik dan m'n startkaart heb? en wat ik verder nog moet invullen (er staat op de site dat ik dan een formulier toegezonden krijg). M'n paard is nooit opgemeten moet ik dit ook nog laten doen? Had namelijk een keer gelezen in het paspoort dat als je wedstrijden gaat rijden je de aftekeningen moet laten tekenen in het boekje (door de DA) is dat verplicht?

elmiran

Re: startkaart bij de O.V.J

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 18:47

niemand??

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 18:53

Mijn startkaart is ook onderweg, alleen heeft mijn vader dat grotendeels geregeld. Pony smoeten gemeten worden, elk jaar tot ze 8 zijn. Paarden niet. Ik weet wel dat er een paar bladzijden uit je paspoort opgestuurd moteen worden naar de knhs. Bij mijn vorige startkaart, met mijn pony duurde ht 2.5 week. Nu al bijna 4, en mijn rijvereniging zei dat het 4 weken zou duren, dus zou binnenkort wel komen Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 15:14

Ik ben ook lid van de OVJ.
Als je een mailtje hebt gestuurt naar vereniging@ovj.nl heb je binnen enkele dagen de formulieren in huis om lid te worden. Zodra ze die binnen hebben sturen ze je de formulieren toe die je weer kunt invullen en naar de KNHS kunt sturen voor je startkaart. Afhankelijk van de KNHS krijg je vervolgens je startkaart

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-07 12:52

Ik ben ook lid van de OVJ en heb verleden week gemaild. Het formulier had ik 2 dagen later in de bus en ik heb het zelf even naar het Federatiecentrum gebracht, dat scheelt weer.

Van paarden kun je zelf de maat opgeven, die hoef je niet te laten meten. Als het goed is staan in je paspoort de aftekeningen van je paard geprint.