Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
sommer schreef:....Ik sta op een pensionstal in Twente.
sommer schreef:De bouw van de binnenbak is al wel begonnen, dus ik denk dat die in juli wel klaar is als de verhoging ingaat. In de tijd dat ik er sta is wel de weidegang minder geworden. In het begin stonden de paarden 's zomers en 's winters overdag in de wei. Tegenwoordig staan ze van november tot april een paar uur in een paddock van 15 bij 20 meter waar dus niets te grazen is. Dit hadden wij ook maar te accepteren en de stalhuur is toen voor ons niet lager geworden.
Er zijn een heleboel medestalgenoten op zoek naar een andere stal, zij hebben geen zin om te klagen omdat dit in het verleden ook niet hielp en de staleigenaar verkondigde: "als je het ergens anders beter kunt krijgen dan ga je maar". Ik sta op een pensionstal in Twente.

)zydeco schreef:bij alles wat je huurt kan per jaar de huur omhoog gaan met ik geloof tussen de 7 en 10 %
joyce B schreef:Ik vind het echt opvallend hoe sommige paardeneigenaren-in- pension de dingen alleen van hun kant kunnen bekijken...