Laarzen oprekken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Talleke150

Laarzen oprekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 21:17

Kunnen laarzen wel in de lengte opgerekt worden? En zo ja heeft hier iemand ervaring mee?

Dressuurgek

Re: Laarzen oprekken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 08:05

Nog nooit van gehoord, maar als het wel kan dan heeft het net zo weinig nut als het oprekken in de breedte want het leer krimpt toch binnen 2 weken weer terug in de oorspronkelijke maat...

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 19:34

nee helemaal niet...
Toen ik m'n oude laarzen had laten oprekken, waren ze 2 cm uitgerekt. Normaal zaten ze echt té strak Knipoog.
Toen was de kuit 35 en derna 36,8cm. En het bleef, zo niet, had ik het anders wel gemerkt Knipoog Waarom denk je andere dat het bestaat.. het is niet net zoals als je een elastiek uitrekt, en het precies in die lengte blijft ofzo, maar dit is leer.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:23

Alleen goedkoper leer gaat weer teurg naar zn oude maat, als er bv een coating laag overheen zit. Knipoog

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 07:23

xx_Irisje schreef:
Alleen goedkoper leer gaat weer teurg naar zn oude maat, als er bv een coating laag overheen zit. Knipoog

OW ok Pling , ik dacht dat dat echt kwam doordat een huid (want dat is leer natuurlijk) weer terug veert zegmaar maar het komt door die stomme coating Clown