Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
imd schreef:Laatst weer een protocol met allemaal zessen, maar mijn mening onterecht, want hij liep erg lekker, beter dan de keerervoor, en toen had ik 190 en nu 176. Zessen vind ik zo irritant, want daar kun je gewoon niets mee, geef dan een 4 ofzo. (en er stond ook vrijwel geen commentaar bij)/.
Pashon schreef:ja dat vind ik ook, en het commentaar wat erop stond klopte van geen kanten. Ik heb ook vaak genoeg gehad dat er geen commentaar op stond maar wel 6 in overvloed. bedoel tips zijn altijd handig zodat je ook weet waar je aan moet werken thuis.
Maar afgelopen weekend toen ik dus de grond in gedrukt werd doordat de jury mij niet moet (waarom mag joost weten). Ging er een combinatie in rengalop door de proef heen, reed tot 3x toe verkeerd sprong met de middendraf beide keren in galop aan en die krijgt gewoon 201 punten. toen ik dat hoorde stond ik op ontploffen. Niet dat ik een ander de punten niet gun, maar dat het op zo'n manier moet.
Mystique94 schreef:Misschien is het handig om de volgende keer naar de jury toe te gaan als je vragen hebt.
Het is altijd zo makkelijk om de schuld in de schoenen van een jury te steken.
Pashon schreef:Dit heb ik gedaan aan het einde en de jury wenste niet met mij in discussie te gaan.