startlijsten.nl problemen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

CM_

startlijsten.nl problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 15:50

ik kon hier niets over vinden op bokt,

maar vinden jullie de site ook waardeloos, gezien ze de kalender hebben weggehaald.

staat er wellicht elders nog een kalender??

ik kan sommige concoursen niet vinden, zoals grave bijvoorbeeld.
dan zal het wellicht van een naburige vereniging zijn, maar ik kan niets vinden over het grote meerdaagse concours daar.

ook is het lekker onoverzichtelijk zo Boos!
geef mij maar de kalender terug, op provincie, veel makkelijker

grid

Re: startlijsten.nl problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 15:59

Ik vind startlijsten juist súper handig Ja

Gewoon plaats intypen en dan straal van .. km (net hoe ver je wilt reizen) en tada alle wedstrijden die men ingevoerd heeft Knipoog --> Vereniging moet natuurlijk wel met startlijsten.nl werken en daar de wedstrijden opgeven anders worden ze natuurlijk niet getoond Knipoog
Dus wellicht is de wedstrijd nog niet ingevoerd of zo Verward weet niet wanneer het concours zou moeten zijn maar vind ook idd niks bij Grave je weet wel zeker dat het in grave is?

en anders moet je maar via knhs.nl gaan zoek Knipoog maar of je dat handig vind Nagelbijten / Gniffelen Rolleyes daar is trouwens ook de Kalender weg en daar nam startlijsten.nl volgen mij de kalender van over Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-07 16:00

mm ik kan de knhs even proberen, maar de knhs is nergens snel mee, laat staan daarmee Haha!

ik weet zeker dat het in grave is, eind mei moet dat zijn, ik ken iemand die zich al ingeschreven heeft, k kan aan haar zo het adres vragen, maar ik vind het zo stom dat het er niet op staat?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:21

Tja het kan zijn dat de organiserende vereniging niet met startlijsten.nl werkt of zo? zou het idd even aan je vriendin vragen Ja

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 16:56

Ik vind t ook niet echt super handig meer.. ik moet sinds dit jaar zelf wedstrijden opzoeken en opgeven en das toch nog wel een heel werk... Vind t ook niet echt handig dat er niet ergens een goede kalender staat..... mja misschien ff wennen

Paardje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 19:19

jah het is hele maal verandert!!!! maar er staan nu wel kalenders en anders klik je op lijsten, en dan vul je alles in en dan heb je het ook wanneer je wedstrijd heb!!
Het is egt superrr handig!!! (maar je moet wel weten hoe het werkt)

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 06:03

Ik snap niet goed waar jullie het over hebben!! Er is niet zoveel gewijzigd hoor, je kan alleen ook op andere manieren zoeken. Dus alleen maar beter en uitgebreider geworden!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 07:03

ik kan bepaalde concoursen niet vinden, atlanta,
ik had liever gewoon de grote kalender, waar alle concoursen van brabant in stonden, die is nu weg, en sommige concoursen zijn gewoon verdwenen ,

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 07:05

maar dat was een kalender die de KNHS publiceerde, en die bestaat niet meer.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 07:59

het is allemaal wat traag en ik kom er ook nit helemaal uit maar dit is wat de KNHS ervan gemaakt heeft. Dat heeft dus niets met startlijsten.nl te maken. Daarnaast staat elke vereniging vrij om gebruik te maken van Startlijsten.nl dus het is goed mogelijk dat jou wedstrijd in grave er niet opstaat omdat de organiserende vereniging geen behoefte heeft aan startlijsten of er pas gebruik van maakt als ze de startlijsten hebben.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:31

Ik ben er wel blij mee Lachen Doordat je op straal kunt zoeken, ze je tenminste (bijna) alles wat er in de buurt georganiseerd wordt, en hoef je niet 3 provincies door te zoeken. Sommige wedstrijden komen er idd niet op. Mail dan de vereniging die het organiseerd (te vinden via de kring site), en je weet ook het hoe en wat Lachen

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:59

Ik vind startlijsten juist super, ik kan niet zonder. Haha! OK dan!

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:03

wat ik jammer vind dat geen wedstrijden meer vermeld staan in paard en sport.
en de site vind ik wel handig, even bij de nieuwe wennen.

ellen82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:06

Ik weet dat er bij ons op de site van de regio de kalender staat. Wel alleen van onze regio. Misschien dat andere regio's dat ook hebben?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:15

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:15

Je kunt idd ook kijken op de diverse Kringsites die hebben meestal ook een kalender bv www.kringdenbosch.nl Knipoog

Roos_s --> dan moet je juist extra blij zijn met startlijsten.nl want zonder die site is het nog VEEEL meer zoekwerk Knipoog
Nu gewoon plaatsnaam + straal .. km en tada ...
Oké vast niet alles staat erop, maar genoeg dat ik nog bijna elk weekend op wedstrijd kan Ja dus ik ga gewoon alleen naar de wedstrijden die op startlijsten staan Haha! (of ik moet toevallig van iemand iets horen over andere leuke wedstrijd)
Ik moet ook zelf inschrijven en vind dat trouwens ideaal OK dan! mooi alles zelf in de hand niet via via en je hoeft ook niet bv al in maart een lijst in te vullen om voor heel de zomer op te geven enz nu doe ik het ongeveer per maand en soms iets langer vooruit Knipoog

SharonB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 17:31

Nou je kan ook een kalender per regio vinden op www.knhs.nl
Maar ik vind startlijsten niet waardeloos, want je kan gewoon de plaats waar je wil starten kiezen en als die er niet tussen staat (bv. Grave) dan staan er ook geen lijsten van Grave op.

Maar ik vind het niet waardeloos, maar ieder heeft zijn eigen mening Bloos

isverwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 20:20

Ik vind startlijten wel heel handig! Gewoon ff intypen en klaar is Henkie! Maar bij de ponyclub is een grote map en daar kan iedereen( die lid is) gewoon invullen waar die heen gaat. Alleen nog ff kijke bij startlijsten hoe laat je moet.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-07 12:11

SharonB schreef:
Nou je kan ook een kalender per regio vinden op http://www.knhs.nl ...

Kalender per regio bestaat niet meer vandaar dus ook niet meer op startlijsten, die namen deze nl over van KNHS Knipoog --> dit werd eerder in dit topic al vermeld Knipoog

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 19:27

crossmonster schreef:
maar vinden jullie de site ook waardeloos, gezien ze de kalender hebben weggehaald.

Bedankt...

Zoals hier al vermeld werd, maakten we gebruik van de kalender van de KNHS.
Aangezien deze de kalender niet meer up-to-date houden, hebben we hem moeten verwijderen.
We zijn bezig met een nieuwe kalender (waarbij we niet afhankelijk zijn van de KNHS), maar dit kost even wat tijd.

Vriendelijk toch, die mensen die de site meteen als waardeloos bestempelen op het moment dat iets niet meer zo werkt als men gewend is. Ook al zitten er vele uren vrijwilligerswerk in en kan iedereen gewoon gratis gebruik maken van de site.
Maar goed, gebruik van de site is eigen keuze en wanneer de site waardeloos gevonden wordt, lijkt me deze keuze vrij duidelijk.
Wij gaan in elk geval gewoon verder met de ontwikkeling van Startlijsten.nl en hopen de mensen die wel blij zijn met de site daarmee nog veel gemak te brengen.

xLiekeH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:35

Ik vind het handig,
je kan snel zien welke wedstrijden er binnen bepaalde kilometers zijn.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 20:46

Ik vind het ook wel handig hoor!
En daarbij anders pak je de paard en sport erbij!

@ Kitty.
Ik zal jullie werk nooit afkraken, ik weet hoe jullie werken.
Maar ik vind het wel heel jammer als mensen een klein beetje onbegrip hebben voor iets dat jullie dan meteen zo heftig reageren.

Je begint al meteen over dat mensen de site als waardeloos bestempelen, maar dat word nertgens gedaan!
Er word alleen gezegd dat het onhandig is, dat vind ik nogal een verschil.
Daarbij weten jullie dat er zoveeeeeeeeeeeeeeeeel mensen gebruik maken van jullie site, je kunt nooit iedereen 100% tevreden houden, dat is gewoon onmogelijk, hoe goed jullie je werk ook doen.
Al werkt alles 100% dan nog zullen er mensen wat te klagen hebben.
Mensen zijn nu eenmaal zo!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-07 08:37

ik heb het altijd een supersite gevonden, tot de kalender werd weggehaald
dit zal dan wel de schuld zijn van de knhs, maar dat kan ik toch niet weten??
ik heb het liefste net als in de oude paard en sport, dat ik gewoon op een lijst kan zien welke concoursen er in brabant zijn, overzichtelijk en compleet.
ik kan sommige concoursen nu niet terugvinden en dat vind ik heel vervelend, lijkt me logisch nietwaar ?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 09:38

daantjuhhh schreef:
Maar ik vind het wel heel jammer als mensen een klein beetje onbegrip hebben voor iets dat jullie dan meteen zo heftig reageren.

Je begint al meteen over dat mensen de site als waardeloos bestempelen, maar dat word nertgens gedaan!

Je moest eens weten hoevaak we afgezeikt worden in mailtjes en hoe vaak er op diverse fora topics verschijnen over bijv. de kalender en over plaatsen die niet in de lijst staan (en waarvan de vereniging die dus niet geplaats heeft).
Elke keer probeer ik op een correcte rustige manier te reageren, maar soms wil ik me ook wel eens verdedigen.
Sorry dat het wellicht wat heftig overkomt.

In de beginpost wordt gevraagd "of jullie de site ook zo waardeloos vinden". Dus dat wordt wel gezegd.

crossmonster schreef:
ik kan sommige concoursen nu niet terugvinden en dat vind ik heel vervelend, lijkt me logisch nietwaar ?

We zijn bezig met een oplossing, maar dat duurt nog even...

We proberen met man en macht de bezoekers zo tevreden mogelijk te houden. Als mensen met suggesties komen, passen we die toe als het een verbetering aan de site is.
Helaas kunnen we niet over al het benodigde materiaal beschikken omdat de KNHS ons nergens mee wil helpen. En dan moet je roeien met de riemen die je hebt en het door middel van tips van bezoekers telkens proberen te verbeteren.

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 09:42

ik vind het handig want je kunt heel makelijk wedstrijden die dicht bij zijn vinden dus je hoeft niet te zoeken op de kalender Lachen