Ik ben toe aan vernieuwing van mijn suede chaps en wil deze keer leren chaps gaan aanschaffen. Nu zijn er zoveel soorten chaps, welk merk en waar in Friesland of noord nederland kopen jullie chaps?
Heeft iemand de chaps van Tweespan in Boornbergum, die zien er nl mooi uit (www.tweespan.com).
Ik heb leren chaps gekocht bij Bosgra. Ze zijn van het merk reticligne. Ze waren rond de 90,-. Ik heb ze nu 1,5 jr en gebruik ze bijna dagelijks. Ik heb een poosje geleden de ritsen laten vervangen.
Ik heb mijn chaps bij Tweespan gekocht, bevallen heel goed, zijn ook na een aantal jaar nog mooi, mijne zijn trouwens andere dan die daar op die site staan. Je kunt denk ik het beste gewoon daar en/of bij andere winkels gaan kijken wat je mooi en prettig vindt.
Ik heb al aardig rond gesnuffeld. Die van Bosgra vond ik niet zo mooi. Toen ik een paar weken terug bij Divoza in Leek was, heb ik de chaps van Petrie gezien, maar ik heb dr op wedstrijd wel mooiere gezien. We gaan binnenkort bij Boornbergum kijken, ben benieuwd.
Ik heb leren chaps van Derby, ze waren iets van 120 euro, maar ze zijn wel helemaal op maat gemaakt ( zodat ze mooi aansluiten en ook mooi hoog zijn ) Ik heb ze bij beerens gekocht ( in scharnegoutum ) tot nu toe ben ik er heel tevreden over ( heb ze nog niet heel erg lang )