Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

lisa_jpeine schreef:hoi!
welke verschillen zijn er bij B en L1 dressuur?
volgens mij: wijken en middengalop
nog meer? want langzamerhand ben ik er denk ik wel aan toe
OemmiejO schreef:Middenstap zit ook in het L1, of zit dat ook in de B al?

Suprice schreef:Ja vooral goed letten op de overgangen, daar kan je goed punten mee halen!
Christa13 schreef:hoeveel winst punte heb je dan nu???
Je moet er meer dan 10 hebben maar het is handeriger als je er 12/13 heb
Lowara schreef:Suprice schreef:Ja vooral goed letten op de overgangen, daar kan je goed punten mee halen!
wat bedoel je hier precies mee?
! sbdw schreef:Christa13 schreef:hoeveel winst punte heb je dan nu???
Je moet er meer dan 10 hebben maar het is handeriger als je er 12/13 heb
bij 10 punten mag je toch over?
Sammie schreef:Een paard moet in de B ook nagevelijk zijn.

) het leuker als je echt zeker weet dat je er aan toe bent! 
Henkjan schreef:Ik vraag me af of jij wel hetzelfde onder nagevelijk verstaat als ik. Pony's vind ik daarbij altijd nog dat die (lagere categorien) veel soepeler gejureerd worden dan de paarden en daarbij wilt het niet zeggen dat als je paard/pony niet nagevelijk is dat het onmogelijk is om een wp te rijden, maar 2 wp voor zo'n proef zou imo godsonmogelijk zijn. Een combinatie wat niet nagevelijk door de B komt gaat gegarandeerd vet op z'n bek in de L.Sammie schreef:Nee hoor,Een paard moet in de B ook nagevelijk zijn.
Bij mij liep de pony ook niet naageevelijk maar ik kreeg toch een wintpunt. Ik reed netjes op de letter gewoon.![]()
Ja, n de L1 zijn het alleen wijken en middengallop. Middenstap zit al in de B.....