Waar moet ik beginnen? (wedstrijden)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Bouwien

Waar moet ik beginnen? (wedstrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 18:00

Haaaj

Ik ga misschien (de eigenaresse moet nog even nadenken of mijn verzorgpaard niet echt verkocht word) ga ik binnenkort de wedstrijden in... Maar waar moet ik beginnen?
Er moeten inentingen komen (kosten?) Ik moet ingeschreven worden bij een rijvereniging ( ik graag bij de sjeadema uit franeker)
Maar dan.. eerst onderlinge wedstrijden? en waar vind je die? en wat heb je daar voor nodig?

Kun je ook gelijk officieel starten?
Zo ja wat zijn de kosten voor startkaarten en coupons?
En ik h nog een allerlaatste vraag.. op de papieren van mijn verzorgpaard staat dat hij nog een hengst is.. is niet meer zo! zijn er ook kosten aan verbonden om dat te wijzigen?

Alvast bedankt!!

Groetjes

_Christine

Re: Waar moet ik beginnen? (wedstrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 17:57

Allereerst paspoort in orde maken, entingboekje in orde maken.
Jezelf lid maken van een vereniging. Mijn vereniging vroeg voor mij startkaart + coupons en de benodigheden aan.
dit koste zo rond de 130,- (voor een pony startkaart incl. coupons)
Bij je vereniging kun je eigenlijk al je vragen stellen.

Ik heb toen die tijd 1 keer onderling gestart met m'n pony. daarna meteen officiël gegaan en dat gaat super!

JustMe1234

Re: Waar moet ik beginnen? (wedstrijden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 10:48

kinuh schreef:
Allereerst paspoort in orde maken, entingboekje in orde maken.
Jezelf lid maken van een vereniging. Mijn vereniging vroeg voor mij startkaart + coupons en de benodigheden aan.
dit koste zo rond de 130,- (voor een pony startkaart incl. coupons)
Bij je vereniging kun je eigenlijk al je vragen stellen.

Ik heb toen die tijd 1 keer onderling gestart met m'n pony. daarna meteen officiël gegaan en dat gaat super!

Mee eens. Je zal toch moeten beginnen in de B en aangezien je in de B toch geen verlies kan rijden, waarom niet gelijk officieel?

Zorg dat je papieren in orde zijn, laat je pony enten. Zoek een vereniging waar je lid van wilt worden, de meeste verenigingen regelen alles met het KNHS (aanmelden, coupons aanvragen etc.).