hallo, zoals de titel al zegt, mijn merrie heeft sinds kort in de mode om met de tanden langs de tralies van de stal te gaan, als je haar "rechtzet" houdt ze er wel mee op maar ik weet niet wat ik hier tegen kan doen, denk zelf dat het een beetje aandacht trekkerij is, voorheen heeft ze het nooit gedaan. kan ze hierdoor gaan luchtzuigen?
zijn er mogelijkheden om dit tegen te gaan? of speeltjes helpen die hier ook tegen?
hmm.. mijn verzorghaf diie doet dat ook altijd naar het rijden. of als ik de andere poets. gaat ze de hele stal staan aflikken:P. ik denk niet dat het echt erg is. haffie doet het namelyk al een hele tijd.
dank je wel voor jullie berichten, ik wist het niet zeker twijfelde tussen medisch en omgang! sadonja staat met tussen 2 andere paarden in en het is net een aapje, als de ene iets doet, doet ze het meteen na en anders om ook zo! geldt ook voor het ongeduldig trappen tegen de deur, idd negatieve aandacht is ook aandacht, maar ik irriteer mij aan dat gescheur langs die tralies daarom reageer ik erop!
en ik heb haar nog maar net een maandje dus misschien verwen ik haar ook wel te veel