Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Als ik bij haar in de bak sta en ze is in een gekke bui stijgerd ze gericht naar mij.
Citaat:Ik denk er over na om 1 x per week gewoon iemand anders er op te laten rijden die niet bang is.

xsimone schreef:Ben het hier ook mee eens, misschien help het gewoon om hem eeens flink op zijn kop te geven, hij moet maar weten wie de baas is!!!
xsimone schreef:Ben het hier ook mee eens, misschien help het gewoon om hem eeens flink op zijn kop te geven, hij moet maar weten wie de baas is!!!
fuego3 schreef:xsimone schreef:Ben het hier ook mee eens, misschien help het gewoon om hem eeens flink op zijn kop te geven, hij moet maar weten wie de baas is!!!
Zulke dingen zeggen is best gevaarlijk als je denk dat ze het paard niet de baas is ,zou lichaamelijk geweld dan wel wat oplossen ?? Vergeet niet een paard is veel sterker als de mens en als het paard er net zo over denk dult het paard haar ook niet meer . het klinkt als of ze bang is dat mensen die zei niet kent dingen gaat vragen wat zij niet kan of denkt niet te kunnen en is bvb al boos om mensen op afstand te houden ze doet het immers niet bij kleine kinderen waar ze niets voor te vrezen heeft , ik zeg niet dat ik gelijk heb maar heb in de loop der jaren wel geleerd dat slaan geen bereik heeft om een paard iets te leren en een paard doet niets zonder reden groeten fuego
Citaat:Ja oke, maar ik vindt het ook niet kunnen als je paard zo doet, misschien helpt het dat hij weet wie er de baas is!
Als je het maar blijft goedkeuren zal hij er nooit vanzelf mee ophouden!
.