Wanneer past een cap?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jeldau

Wanneer past een cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 12:14

Wannneer past een cap nu het beste? Als hij stevig en straks zit, zodat hij niet afvalt?
Of moet ie losser zitten? Ik heb op het moment maat 55, deze zit vrij strak op mijn hoofd.
Het is een HH PRo Leather. Als een champignonnetje dus.

Rachel_x

Re: Wanneer past een cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:16

De cap moet niet knellen! daar krijg je hoofdpijn van. De cap moet ook niet zo los zitten dat die er zo af kukelt.
Hij moet gewoon mooi aansluiten Lachen

carlijn88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 12:18

caps horen ook wel vrij strak rond je hoofd te zitten, (niet knellend natuurlijk Schijnheilig ) anders beschemt hij volgens mij ook niet optimaal en krijg je altijd dat leuke effect bij springen dat je zicht dan wel eens verdwijnt Tong uitsteken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:23

ik heb altijd geleerd, een cap mag niet knellen,en als je hem opzet en je geeft een tip op de klep aan de voorkant moet hij blijven zitten Ja
en inderdaad mooi aansluiten, dichtdoen zonder dat je stikt en je moet geen hoofdpijn ervan krijgen

Bonaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:24

Als je ondersteboven hangt mag die niet meteen afvallen. Dan zit ie goed. En die tik inderdaad!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:31

ondersteboven hangen? die kende ik nog niet Lachen
* ziet visioenen van klanten in de winkel die ondersteboven hangen aan een rek met een cap op* Clown

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:58

Ik denk dat een cap goed zit wanneer hij niet knelt, maar ook niet te los zit Lachen Hij moet goed en stevig zitten en niet superlos Knipoog Je moet er geen hoofdpijn van krijgen, maar hij moet ook niet bij de eerste beste hoofdbeweging afvallen ofzo Clown