het vrouwlijke onderdeel by paardrijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jollie16

het vrouwlijke onderdeel by paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:36

Ik ben hier nog maar net nieuw op bokt dus ik weet niet of het hier goed staat.

Ik loop hier al een poosje mee rond en schaam me er ook een beetje voor om er met iemand over te praten. Mr ik ben onzeker over het volgende:

Ik lees heel vaak dan mensen een schaamlipcorrectie ondergaan omdat ze om een of andere manier last hebben vn hun schaamlippen omdat die te groot zijn. Nu twijfel ik of die van mij niet te groot zijn.

Ze zien er klein uit mr wel een beetje breed. Ik heb ook wel eens op internet gelezen dat een schaamlip uitgerekt gemiddeld 4 of 5 cm is en die van mij zijn zelfs nog kleiner. Mr goed het volgende, als ik bijvoorbeeld een hele straken spijkerbroek aan heb en ik zit in me bureaustol, voel ik dat er wat daaronder zit. hebben jullie dit ook en hoort dit gevoel gwn?

Ik reed tot een half jaartje terug alleen nog maar op pony's. Toen ben ik over gegaan op de paarden en 2 maanden nadat ik voor de eerste keer op een paard ging rijden had ik na het paardrijden opeens hele opgezette schaamlippen. Het verdween weer wel, mr als ik dan weer ging paardrijden had ik het weer na afloop. Naja na ongeveer 8 x dat te hebben gehad is dat verdwenen en heb ik het niet meer gehad. Misschien doordat ik toen nog niet goed zat ofzo? Maar ben dus erg benieuwd naar mensen die dit ook wel eens hebben gehad.

Ik rij op een manege, dus rij in veel verschillende zadels. Maar bij sommige zadels voel ik echt dat ik wat aan de onderkant heb, doet geen zeer maar ik voel het wel, hebben jullie dit ook?

Sorry voor het beetje rare/ranzige verhaal mr ik hoop dat mensen me kunnen helpen en dat ik misschien wel van deze onzekerheden afkom

_Susan_

Re: het vrouwlijke onderdeel by paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:41

Wat z'n correctie hebt ik nog nooit ven gehoord, maar ben er dan ook niet mee bezig.
Het kan heel goed zijn dat het aan het zadel ligt, heb je wel eens aan een zadelbontje gedacht, misschien heb je daar iets aan dan zit je lekker zacht.
Tja en als ik jou was zou ik geen strakke spijkerbroek aan doen als je dat niet fijn vind.

Verder veel succes

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:43

Je kan hiervoor naar de dokter gaan en als je er last van hebt in het dagelijkse leven (fietsen, paardrijden) dan word het ook (deels) vergoed door de verzekering hoorde ik.
Ik weet er voor de rest niks vanaf alleen dat je zo'n 6 weken niet kan rijden/fietsen enz en ook niet fatsoenlijk kan zitten hihi

Jollie16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:45

susie1981: Ja ik lees het tegenwoordig veel in van die jeugd blaadjes. Vandaar dat ik toen ook ben gaan twijfelen.
Of het aan het zadel ligt weet ik niet, maar ik vindt het zo raar dat ik het een paar keer heb gehad en daarna niet meer. En strakkebroeken vindt ik heel mooi enzo en ik vindt ze ook niet echt vervelend zitten maar ik wist niet of dat gevoel wel 'klopt'

BrittKitt: ja maar ik weet niet of ik zo'n correctie nodig heb. Aan me schaamlippen te zien zijn ze helemaal niet groot. Maar ik weet alleen niet of het juist is dat ik dit gevoel heb.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:46

m'n moeder heeft ene schaamlip correctie gehad Bloos

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:50

ik denk eerder dat je teveel op je `doos`gezeten hebt
je moet op je zitknobbels zitten,dus je bekken kantelen Knipoog

en schaamlip correcties worden gedaan maar dan moet je er wel extreem last van hebben en hele grote schaamlippen hebben.
maar dat is in jouw geval,niet van toepassing.

dus ik denk dat je op een verkeerd ,mischien te klein ,zadel gereden hebt in een verkeerde zithouding.

en niks om je voor te schamen voor,iedereen is anders Cool

Jollie16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 13:54

mirgino: dankje! Ja ik dacht ook eerder dat het misschien aan mijn zit lag omdat ik het daarna nooit meer heb gehad, en met fietsen heb ik totaal geen last.
Me schaamlippen zijn zelfs zo klein dat ze niet eens uitsteken. Ik heb ook wel eens gelezen dat het echt de leeftijd (16) is om je over zulke dingen druk te maken.

Ben wel benieuwd of sommige mensen met het dragen van strakke spijkerbroeken ook voelen dat ze een doos hebben laat ik maar zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 16:43

SA's moeten op voorhand aangevraagd worden.

Slotje Lachen