Wie op camping Jagtlust tijdens Eper paarden4daagse?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyF

Wie op camping Jagtlust tijdens Eper paarden4daagse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 22:40

Wie staat er allemaal op minicamping Jagtlust tijdens de vierdaagse van dit jaar?
Ik sta er samen met Krissie1985.

Misschien is het leuk andere bokkers te "meeten" Clown

Heeft er iemand ook ervaringen met deze camping in de vorige jaren?

krissie1985

Re: Wie op camping Jagtlust tijdens Eper paarden4daagse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 23:16

hee leuk marjolein dat je een topics hebt gemaakt...
ik ben erg niewgierig of hier nog meer bokkers heen gaan...
en jah meeten is altijd leuk Haha!

Wij gaan vast leuk krijgen Haha!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 10:14

Ja hoor, ik sta op 'Jagtlust' Als alles goed gaat natuurlijk met mijn paardje Knipoog Ik doe voor de derde maal mee en ik ben helemaal weg van 'Epe'
Het eerste jaar (2005)was ik er mijn dochter en haar Shet, Juultje (in de wandelgangen 'Dappere Dodo' genoemd, omdat ie zo klein is en het heeft volgehouden, alleen tijdens het verzamelen voor de intocht op de latste avond is ie in slaap gevallen) voor de sulky. Ze had na die vier dagen pijnlijke billen van het stoten, het wagentje was niet geveerd. Er zijn voor het paardenblad BIT nog foto's van haar en Juultje gemaakt, die zijn in juni 2006 in BIT verschenen.
Ik reed zelf op mijn hafje Wendy van de Wildekamp.
Het tweede jaar(2006) reed ik samen met Marina op haar Hafruin Stijn. Je kunt een foto van ons vinden op de site, met de blauwe vesten en cowboyhoeden op, je ziet ons op de rug. Evenals het jaar daarvoor vind ik de sfeer in Epe feestelijk. Het is zo goed verzorgd en de sfeer op de camping is er een van 'thuiskomen' De BBQ was lekkerder dan het jaar daarvoor en de muziek ook.
Nu in 2007 heb ik een hele schare meiden om mij heen verzameld; allemaal zijn ze (bijna) net zo gek als ik (op hun paard?) Marina, : natuurlijk met haflinger Stijn, een vriendin van Marina, Annette met haflinger Tholl, Jolanda weer een vriendin van mij, met haflinger Wacquero, een andere vriendin die ik in 2005 heb leren kennen, Nathalie met fjord merrie Nobbygaard (kreeg vorig jaar vlak na de intocht een veulen, dus kon echt niet meerijden)Tjitske met haflinger(s) Nando en Arko en twee grooms(Sanne&Mirjam) die Marina en mij assisteren als Stijn of Wendy voor de koets gaan. Pfoei hee da's een hele groep geworden. Jullie kunt ons herkennen aan: 6 haffies en een fjord, zingend bij der vuurkorf waar de kring van meezingers steeds groter wordt.
Ik wil gewoon nergens anders staan. Deze camping bevalt zo goed. Henk V. is een bijzonder goed gastheer, alles kan en niets moet. En als wat wilt hoef je het alleen maar te vragen. En heerlijk dichtbij het startterrein, kan niet beter!
Ieder die dit leest, welkom! Ach gut

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 10:38

he dit klinkt heel leuk en positief...
zo te zien ben je dit jaar met een hele gezellig club.. Haha!
op welke site kan ik de fotos vinden dan?
En dit is mijn 1ste keer dat ik mee doe aan de eper paardenvierdaagse.. Maar ik heb er wel heel veel zin in!!!
En zo te lezen, is de camping erg leuk Haha!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:35

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 12:39

Ik sta nr. 44 op de wachtlijst dus ik zal wel niet meer kunnen doen helaas. Volgend jaar beter.

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:03

dankje sandrina, ik ga kijken..

Jammer puppetje dat je niet meer mee kan doen!!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:06

Puppetje schreef:
Ik sta nr. 44 op de wachtlijst dus ik zal wel niet meer kunnen doen helaas. Volgend jaar beter.

Heb je nu nog geen bericht gehad dat je mag rijden? Onlangs is er weer een heel stoet toegelaten. Als je nu nog hebt gehoord of je mee mag rijden, heb ik begrepen dat je volgend jaar in de 1e loting zit, mits je je inschrijft in januari. Heb je twijfel dan moet je even een mailtje doen naar Jos, 'onze' onverschrokken secretaris. Hij reageert altijd heel snel. je kunt ook het regelement erop nakijken daar staat het precies beschreven.

EP4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:21

En Jos kijkt ook af en toe op Bokt Haha!

Iedereen die zich voor dit jaar opgegeven heeft, of nog gaat opgeven, krijgt voor de Paardenvierdaagse van volgend jaar automatisch weer een uitnodiging. Wel is het zo dat de eerste loting echt alleen voor mensen is die dit jaar echt meerijden. De rest doet mee met de tweede loting.

Groeten,
Jos

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-07 18:04

Dat klinkt erg leuk Sandrina!
Ik ben benieuwd hoe wij het gaan ervaren!!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:15

Ach joh, die camping is werkelijk een dorado. Die Henk V. is zo'n lief mannetje. Je kent elkaar al snel, ondanks dat het er op die dagen stamp-en-stampvol staat. En toch is het er niet overvol. Leven en laten leven, toch? En er gaan veel makke schapen in een hok. Dat gaat echt op bij die camping. Henk houdt op die dagen de camping uitsluitend voor de vierdaagse gasten; je bent er dus allemaal met hetzelfde doel, de 4 daagse en je past je wonderlijk genoeg snel aan bij de rest van de mensen. Gewoon in goede harmonie de 4 daagse uitrijden. Het heeft natuurlijk best een voordeel dat je pas om 14.00 uur kunt starten, iedereen kan uitslapen als ie wil en alles kan en niets moet.
Ik heb het plan om de vuurkorf mee te nemen om zodoende allerlei mensen een warm plekje te bieden. Ook mensen die niet op een haflinger rijden mogen bij ons komen buurten! Als iedereen zijn eigen drank/drinken (mag dus ook limonade zijn?!?) meeneemt, dan kunnen we het oergezellig krijgen. Wanneer komen jullie? Wij komen al op zaterdag (ik kom ieder jaarv een dag ofzo vroeger) en waaraan zijn jullie te herkennen? Ik ben met een donkerblauwe vrachtwagen, waar we in slapen. Dus ook makkelijk te herkennen. Hebben jullie er ook zo'n geweldige zin in? Groeten Sandrina

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 01:09

Ah kijk dat klinkt erg gezellig!!
Ik had henk gebeld voor een plaats en het werd een heel geprek Clown
Aardige man aan de telefoon!

Ik ben te herkennen aan een zwarte welsh cob en Krissie (Krista) aan een grote bruine KWPN-er.
Verder hebben we niet echt herkenningpunten omdat we alleen gewapend met een tentje komen Haha!

Ik heb er echt al heel erg zin in! Ik denk niet dat ik alle dagen ga rijden omdat de pony nog maar 4 is. De intocht (laatste dag) en de 1e dag rijd ik zowiezo. De rest moet ik even kijken. Ik denk namelijk dat ik het zelf ook niet vol ga houden die 4 dagen Vork

Wij komen maandag aan die dag is er nog geen rit toch?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:45

We moeten het zelf gezellig maken op die camping en daar wordt ons alle gelegenhied voor geboden. Heel verstandig dat je ook een dag rust neemt: de eerste dag 'moet' je gewoon mee hebben gemaakt en de intocht. De 2e dag vind ik de mindere dag, veel over asfalt lopen voor de pauze, veel door kleine dorpjes lopen, ook charmant, maar daarna is het weer heel erg mooi (bos en heide).
De derde dag rijden we voornamelijk in moerasgebied en de laatste dag komen we waarschijnlijk langs de schaapskooi, ook prachtig gebied. Als je toch een dag wilt rusten neem dan de 2e. Met zo'n jonge pony aan te raden.
Er zijn nog een moeder en dochter een daarvan rijdt ook een welsh cob (tenminste vorig jaar) Hoe heten jullie in het echt?
Op maandag is er nog geen rit, nee. Dan kan je het uitproberen en zelf gaan rijden. veel succes met trainen. Waarom zou jij het niet volhouden? Je kunt toch nu hele stukken stappen? Dan kom je straks goed beslagen ten ijs!!! Daar krijg je wel een zit-kont van; altijd behulpzaam voor lange ritten.
Trainen voor meerdaagse ritten vind ik stappen, stappen en nog eens stappen!!!!! en dat houdt een 4 jarige echt wel vol. maak een schema waar je twee x perweek lange tochten stapt te beginnen met twee uur. na drie weken bouw je dat uit met een half uur tot 4 uur. na een maand ga je met dat schem naar wat vaker per week, Geheid dat je er dan allebei aangewend bent, als je maar blijft stappen. succes Pling

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 15:59

He, jij kent Sabine en haar moeder van vorige jaren? Sabine heeft inderdaad een welsh cob en is vorig jaar een avond langs ons gekomen met hun cob omdat dat de volle broer van mijn vorige cob was!! (Misschien had je meegekregen dat ze een avond weg waren Lachen )
In mijn profiel zie je haar wel staan, Ceres Lady Inger.
Helaas heb ik haar wegens het niet klikken weg moeten doen en heb nu een jonge weer.
Ik houd het niet vol omdat ik echt vreselijk last van mijn knieen krijg.
Heel veel tijd om te trainen heb ik niet dus dat stappen gaat hem niet worden denk ik.
Met het welshstamboek is er ook ieder jaar een rit van zo'n 25 km en dan ben ik blij als ik op de bank kan liggen en thuis ben! Vork
Maar ik zal toch moeten trainen dus zal kijken wat ik er aan ga doen! Bedankt voor de tip!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 16:10

Lady F ik zal je wel even PB-en

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 16:11

Haha oke, 't word met gemak off topic Clown

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 16:52

Hee Sandrina,
Kom je ook overal tegen. Tong uitsteken
Zoals voorgaande jaren staat Ad (mijn bijrijdpaard) ook weer bij deze camping gestald.
Heb al heel veel zin in de 4 daagse, wordt mijn 3e keer. Haha!

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 17:16

leuke verhalen zo om allemaal te lezen...

Ik ben al druk aan trainen, dit hele weekend, lekker door de bossen gestapt, al aardige einde...

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:59

Fietsie. voor mij ook derde keer,heerlijk heb er toch een zin in!
krissei1985: vandaag twee uur gelopen, zonnig, maar winderig

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 23:09

jah klopt was wel zonnig, maar ontzettend veel wind.
maar ik probeer toch elke dag een beetje te trainen, zo krijg ik conditie (voor zitvlak, hahaha) en paard ook..
Sandrina, mag vragen waar je vandaan komt?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 08:24

Krissie. Kom uit Houten, ten zuiden van Utrecht. Weinig ruiterpaden hier, maar daar wordt aangewerkt. (door mij o.a. en het KNHS)

krissie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:36

oke dat is nog wel aardig eindje rijden naar epe mag ik aannemen?
En goed zeg dat je bezig bent met ruiterpaden aan uitzetten rond jullie gebied..
moeten wij hier ook eens doen..
bij ons in de buurt zijn helaas ook weinig ruiterpaden..

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 14:58

krissie1985 schreef:
oke dat is nog wel aardig eindje rijden naar epe mag ik aannemen?
En goed zeg dat je bezig bent met ruiterpaden aan uitzetten rond jullie gebied..
moeten wij hier ook eens doen..
bij ons in de buurt zijn helaas ook weinig ruiterpaden..

dat is nog wel aardig eindje rijden naar epe Ben je mal, meid met een uurtje ben ik er al (laagvliegen) Als het moet, rijd ik twee keer als we niet alles in een keer meenemen, maar dan moet je ook weer 2 maal terugrijden en dat is een stuk minder, Eenmaal thuis is thuis.

Die ruiterpaden was stom toeval : ik ben in de pen geklommen toen mensen bij ons op stal boetes (niet misselijke ook nog) kregen op fiets en wandelpaden. Doordat het een brief was om ontheffing op die paden, hadden ze wel in de gaten dat wij(ruiters/menners) helemaal niets voor ons speciaal hebben. De org. die dat beheert gaf mijn naam door aan het KNHS en zo ging dat balletje aan het rollen. Dus kijk op de site van KNHS en zoek naar de regiomedewerker in jouw streek, maar een afsrpaak en kijk wat de mogelijkheden zijn. Zo makkelijk is het nou!!! Doe je best!

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 13:05

is er ook een site van die camping en kan je daar ook in de zomervakantie overnachten?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 20:46

Martinee schreef:
is er ook een site van die camping en kan je daar ook in de zomervakantie overnachten?

Nee, Martinee van die camping bestaat geen site. In de zomer kan je er best overnachten. Je kunt het beste Henk Vosselman opbellen. Hij neemt niet op, maar er staat altijd een antwoordapparaat aan. Hij belt je dan terug. Camping Jagtlust, Jagtlustweg 6 Epe;0578-615137