voor het eerst op wedstrijd hellup :)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

maudy_89

voor het eerst op wedstrijd hellup :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-07 20:21

hey hey ik ga voor het eerst op wedstrijd maar hoe werkt het allemaal
hoe meld ik me aan voor de b. en hoe werkt het als je daar bent ???????

Urielle

Re: voor het eerst op wedstrijd hellup :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 08:45

Je zoekt op startlijsten een wedstrijd op, dan moet je of via startlijsten inschrijven, of je belt even op en daarna stuur je je startcoupons. Er staat ook wel bij hoe het met betalen zit.

Als je aankomt dan ga je eerst even naar het secretariaat (in kantine of in zomerseizoen ook wel in een tent oid) om te melden dat je er bent en evt. te betalen, vraag ook even of je ring in- of uitloopt qua tijd. Ik ga zelf dan even kijken naar het losrijterrein en mijn ring, kijk even of ik daar gewoon naar toe kan stappen, de ondergrond, of er een ringmeester is die waarschuwt als je moet of dat je het zelf bij moet houden etc.

En dan maak je je paard klaar, ga je losrijden, rij je je proef/proeven. Zet je je paard weer op de trailer.
Als er lang tussen zit ga ik tussendoor mijn paard snel thuisbrengen. En na de rubriek is het prijsuitreiking, gewoon in de kantine of de tent waar het secretariaat is.

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 10:03

hardstikke bedankt Lachen

denisev

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 13:16

het kan ook zijn dat je met paard prijsuitreiking hebt. vooral belangrijk laat m geen gras eten op concours! wormbesmetting!!!

groetjes

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 15:17

En neem voor de zekerheid altijd een reserve coupon mee. Mocht er iets mis zijn gegaan met de post, dan kan het zijn dat je wel bent ingeschreven (omdat je dat bijv. telefonisch of per mail hebt doorgegeven). Maar ze je coupons niet hebben. Zonder de reserve coupons kan het zijn dat je niet mag starten. Dus altijd een setje meenemen Lachen

Miss_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 15:20

Als je lid bent van een club kan je meestal ook via de club inschrijven scheelt wel want dan hoef je niet naar het secratariaat enz meestal.
Heb je al een startkaart??
Of wil je eerst Hc (zonder startkaart) starten.. ??

maudy_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 14:03

ik heb startkaart via een vereninging en ook coupons maia hebben jullie een van waar ik me bij kan inschrijven

sas_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 08:22

soms is het ook handig om je even voor je proef aan te melden bij de jury want dan weet die zeker wei die in de ring heeft Knipoog