Harry's Horse winterdeken Odin ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Prince

Harry's Horse winterdeken Odin ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 21:08

Wederom een dekenvraagje (ik ben op zoek naar een vervangende winterdeken Knipoog ):

Ik zag op de site van JanBorneman de Harrys Horse winterdeken Odin van € 120 voor € 60. Een mooie aanbieding dus en ik vind het ook een mooie deken.

Alleen nu hebben ze deze deken vanaf maat 175 en mijn d-pony zit qua maatvoering altijd wat tussen de 1.65 en 1.75 in (in een Weatherbeeta mt 175 verzuipt ze en ik heb een paar jaar terug een HH regendeken gehad- oud model dus - die wel groot viel in mt 175 maar toch redelijk goed paste).

Nu is dus mijn vraag hoe de Odin winterdeken valt qua maat en of ik een 175 kan nemen of dat ik beter een 165 (helaas dus niet in de aanbieding) kan nemen ?

Zowel van Bucas als van WB heeft ze mt 5,6 ", wat overeenkomt met een 170 geloof ik.

_Michelle_

Re: Harry's Horse winterdeken Odin ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 12:42

Veel mensen zeggen over HH dat deze wat groter vallen... Ik heb een staldeken van HH waar een ongevoerde regendeken over gaat van Rhino en dan steekt die van HH er aan de achterkant nog een stukje uit (zijn allebei dezelfde maat). Heb de Odin deken ook maar vind het moeilijk om te zeggen of deze ook langer is. Hij valt iig gewoon goed om zijn kont heen. Misschien dat hij aan de voorkant wel wat langer is. Als de deken een beetje te groot is vind ik het zelf niet zo heel veel uitmaken...