Wat voor ondergoed 'gebruiken' jullie bij het rijden?
Ik rijd altijd in string, van iets anders krijg ik zweetbultjes op mn kont
En met een sportbh, anders doet het zo zeer!!
Als er al zo'n topic is, dan TeM maar even!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)

Merlinde schreef:gewoon en string , en normale bh , maar dat is toch niet zo'n succes . Alles schud heen en weer..

)
) Of een hipster, oid hetzelfde verhaal..
(meestal zijn ze zonder beugels, maar met cup C/D is dat niet zo'n succes..)
, super fijn!
daniella74 schreef:Supersterke bungalowtent van een sportbeha en een grote oma-onderbroek zonder kantjes en toestanden.
Op mijn leeftijd belandt je toch niet meer in de hooischuur met de staljongen dus ik ga voor praktisch en functioneel

Kikka schreef:daniella74 schreef:Supersterke bungalowtent van een sportbeha en een grote oma-onderbroek zonder kantjes en toestanden.
Op mijn leeftijd belandt je toch niet meer in de hooischuur met de staljongen dus ik ga voor praktisch en functioneel
Ik rij met wat ik op dat moment aanheb, geen gevoelige billen hier en ik zou niet weten waarmee ik een sportbh op zou moeten vullen
Das lekker gemakkelijk. Ach ja, zoveel maakt het mij niet uit.
Als ik mijn gewone onderbroeken aandoe zijn het ook van die fijne grote, die zitten teminste! (ook handig bij ongesteldheid)
En gewoon normale BH of sportbh,, ligt eraan wat ik in me kast heb liggen op dat moment