KNHS Wedstrijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Roosjegek1

KNHS Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 19:06

Hooi allemaal
Ik heb een vraag:
Ik rij gewoon op een manege zonder eigen paard.
En ik zou graag wedstrijden willen rijden op landelijk niveau,
dus KNHS wedstrijden en dan gewoon beginnen bij de B.
Zou iemand weten hoe ik dit dan kan gaan doen?

xxx Nikki

ino_matcho

Re: KNHS Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 19:29

Hoi,
Ik ga er maar vanuit dat je toestemming hebt van de eigenaar van de manege om met een paard van hem te starten op concoursen.
Je moet lid worden van een vereniging die aangesloten is bij de KNHS. Deze vereniging kan dan een startkaart voor je aanvragen. Je bent hiervoor wel de kopieen van het paspoort van je paard voor nodig. Zo gauw je die dan binnen hebt kun je je opgeven voor wedstrijden. Deze zijn te vinden op startlijsten.nl
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjess

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 10:52

Je moet dan idd toestemming van de eigenaar van het paard dat je wilt starten krijgen. Het is wel mogelijk, maar dan moet de manege eigenaar het wel goed vinden (en dus ook dat je met zijn paard ergens anders een wedstrijd rijdt..)

Ezter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:40

Zoals hierboven al gezegd.

Verder maakt het niet uit of je met een manege, verzorg, leen , huur of eigen paard start, de regels op KNHS wedstrijden zijn voor iedereen gelijk. Dus bekijk eens de reglementen op www.knhs.nl daar staat alles in. Of informeer bij een ponyclub/rijvereniging bij jou in de buurt.