herenadvies nodig!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Esther91

herenadvies nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-07 20:36

hallo,
Ik moet voor een vriend van mij een rijbroek kopen, hij begint nu serieus te lessen en wil dus ook graag een goede rijbroek.
Maar angezien ik een vrou ben heb ik eigenlijk geen idee waar ik herenbroeken kan kopen op i-net..
En hoe het nu precies met de maten zit?
Dus alles heren, zouden jullie even willen melden waar jullie je broek kopen, welke het fijnste si en hoe het met de maten zit Blond
Alvast heel erg bedankt!

GeJe

Re: herenadvies nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 21:00

Waarom ga je niet gewoon met die vriend naar een goede ruitersportzaak? Over het algemeen kiezen mannen voor zwart of donkerblauw en dan voor een model met bandplooi. Deze staat wat stoerder dan een strak/recht model en draagt ook comfortabeler. De maten zijn gelijk aan de normale confectiematen. Kijk of je voor een lengtemaat kunt gaan, omdat voor veel mensen rijbroeken altijd te kort zijn.
Prijzen variëren van een goede 60,00 tot 200,00.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:36

Ik heb zelf lange benen en enige rijbroekmerk die bij mijn past is eurostar en pikeur.
Raad je vriend maar aan dat hij gewoon naar het betere ruitersporzaak en die heeft vast een rijbroek tussen zitten die bij hem past Knipoog

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 14:37

Ik zou voor een eerste rijbroek zeker naar de ruitersportzaak gaan. Dan kan je alles even passen en kijken wat hem het beste zit. Via internet kan wel als je het merk en model al kent, en weet dat het je goed zit, maar zo maar iets bestellen lijkt met niet zo handig.

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 06:46

Allemaal bedankt voor de reactie Knipoog!
Ik heb uhm nu idd naar een ruitersportzaak gestuurt..