Ik ben er drie jaar geleden geweest met mijn ouders, zus plus aanhang en twee pony`s. Wij hadden het er erg naar onze zin! Mijn twee pony`s kregen een land van minstens een ha tot hun beschikking. Maar als het heel slecht weer was (een nacht onweerde het vesrchrikkelijk) konden ze ook op stal.
Het gastenverblijf bestond uit een rij van een aantal slaapkamers met stapelbedden op de begane grond en daarboven een gigantische gemeenschappelijke keuken. Echt van mega restaurant formaat met een grote keuken en plek voor vijftig man om te eten ofzo. Helemaal leuk was dat wij er die week als enige gasten waren en dus heel de ruimte voor onszelf hadden
. Maar met een grote groep is ook gezellig.
Het bos bij Gasselte is erg mooi. Je moet wel iets van 10 minuten langs een rustige weg rijden voor je in het bos bent maar dan heb je ook alleen maar kilometers bos voor je. Ik heb er zowel gereden en gemend en vond het supergaaf.
De mensen waren ook vriendelijk en ik kon als ik wilde ook de bakken gebruiken. De manege ligt zo`n beetje aan de rand van het dorp Gasselte dus daar ben je ook zo. Echt een aanrader dus!