Wedstrijden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zandhaasje

Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 18:48

Ik woon sinds kort in limburg, heb een eigen paard en daarvoor in het buitenland gewoont.
Kan er mij iemand vertellen hoe ik aan springconcoursen kan mee doen en waar ik kan zien waar deze concoursen zijn (in de buurt )

ino_matcho

Re: Wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:48

Hoi,
Ten eerste moet je lid zijn van een vereniging. Via hun kun je een startkaart aanvragen.
Op www.startlijsten.nl kun je heel makkelijk zien waar bij jouw in de buurt springwedstrijden worden georganiseerd. Bij sommige wedstrijden kun je je digitaal opgeven bij andere staan er meestal wel adresgegevens bij zodat je contact op kunt nemen met het wedstrijdsecretariaat.
Ook op www.paardensportlimburg.nl kun je heel veel informatie vinden.
Hoop dat je hier is aan hebt..

Groetjes en succes!!

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 08:29

ino_matcho schreef:
Hoi,
Ten eerste moet je lid zijn van een vereniging. Via hun kun je een startkaart aanvragen.
Op http://www.startlijsten.nl kun je heel makkelijk zien waar bij jouw in de buurt springwedstrijden worden georganiseerd. Bij sommige wedstrijden kun je je digitaal opgeven bij andere staan er meestal wel adresgegevens bij zodat je contact op kunt nemen met het wedstrijdsecretariaat.
Ook op http://www.paardensportlimburg.nl kun je heel veel informatie vinden.
Hoop dat je hier is aan hebt..

Groetjes en succes!!

Je moet eerst minimaal 1 winstpunt in de dressuur hebben voordat je mee mag doen aan springwedstrijden
en de rest kun je hier boven vinden Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 13:29