Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

freaky schreef:Dat werd bij ons op stal gezegd. Ik had er nog niet van gehoord en kon ook nisk vinden op de site van de KNHS

freaky schreef:dank je!!
Ik zou niet weten waarom ik mijn paard anders zou moeten noemen, wat een onzin. Wat zijn de kosten van een tweede startkaart?
mynique schreef:Ik heb net de startkaart voor mijn instructrice aangevraagd en heb het bij de KNHS gechecked.
Het is geen enkel probleem als je paard 2 ruiters heeft die gaan starten.
Alleen moet de naam van het paard (dus je sportnaam) hetzelfde zijn op beide kaarten.
Dus de naam van mijn paard op mijn startkaart is HAL Allergy Unique en die van mijn instructrice heet hij dus ook zo. Als je hem anders wilt noemen dan moet je de jouwe eerst opzeggen.
Zover mijn info bij de KNHS vandaan.
bij floor, springen Aaldonk's Romanov (stamboeknaam)Julia_Romeo schreef:mynique schreef:Ik heb net de startkaart voor mijn instructrice aangevraagd en heb het bij de KNHS gechecked.
Het is geen enkel probleem als je paard 2 ruiters heeft die gaan starten.
Alleen moet de naam van het paard (dus je sportnaam) hetzelfde zijn op beide kaarten.
Dus de naam van mijn paard op mijn startkaart is HAL Allergy Unique en die van mijn instructrice heet hij dus ook zo. Als je hem anders wilt noemen dan moet je de jouwe eerst opzeggen.
Zover mijn info bij de KNHS vandaan.
Bij mij heeft mijn pony wel 2 verschillende namen op wedstrijdbij floor, springen Aaldonk's Romanov (stamboeknaam)
en bij mij dressuur,Romeo (roepnaam)
Melissa24 schreef:Stel dat zij L2 heeft gereden en jouw paard/pony M2 heeft gelopen mag zij jouw paard/pony in het L2 uitbrengen.
suc-6