Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
#Ymke# schreef:Heel stom, maar waar ik nu ook oplet, is dat de stangen vastgaan met een vaste pin en niet met een losse pin die je in een gaatje moet duwen. Mocht je paard een keer lastig doen kan je de stang er in 1 keer in doen/uit halen, dat is een stuk veiliger dan pielen met die losse pinnetjes.
#Ymke# schreef:Ik bedoel de stang die b.v. achter de kont dichtgaat. Je hebt stangen die een vaste pin hebben, dat je de stang dus gewoon ergens in doet, maar je hebt ook stangen die je ergens over moet schuiven en dan een losse pin door het gat.. Snap je het nog
#Ymke# schreef:Ik bedoel de stang die b.v. achter de kont dichtgaat. Je hebt stangen die een vaste pin hebben, dat je de stang dus gewoon ergens in doet, maar je hebt ook stangen die je ergens over moet schuiven en dan een losse pin door het gat.. Snap je het nog

felicity schreef:De ifor wiliams trailers met voorlader zijn zeker erg zwaar? En verder bestaan er toch geen trailers met voorladers?
die starline hebben ze ook in 1 1/2 trailer hoor!