Na een lange trektocht is het leuk om bij je tent met uitzicht op je paard je gitaar te voorschijn te halen, dus vertel!
(liefst met songtekst en / of link erbij)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Die eerste twee zijn bij ons al jaren echte krakers, alle kinderen en oudere kampleden zingen ze luidkeels mee!Gwen schreef:Ik heb een hele map vol met kampliedjes van allerlei soorten, met de muziek erbij, waaronder van beide onderstaande teksten. En 'Zaltbommel' is een liedje waar iedereen de melodie van kent. Die eerste twee zijn bij ons al jaren echte krakers, alle kinderen en oudere kampleden zingen ze luidkeels mee!
Maar of die nou zo makkelijk te doen is met de gitaar...?
ikke schreef:Ehm, kun jij niet eens wat vaker op NVVR-weekend komen. Sinds Paul (ja, DE Paul) niet meer komt, wordt er weinig meer gezongen..........
), dan zal ik je vandeweek eens even bijpraten waarom ik voorlopig even niet op wat voor weekend dan ook ga (ik rijd Patricia's favoriete maatje wel nog steeds, hoor!).
.loveshadow schreef:Hihi ik krijg helemaal de smaak te pakken![]()
Misschien heb je wat aan deze site: http://www.xs4all.nl/~jeedee/index.html . Bij sommige liedjes staat een plaatje van bewegende noten; dan kun je de melodie horen.