ben je het er mee eens?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

ben je het er mee eens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 21:50

Ik had laatst op mijn coupon commentaar staan wat gewoon niet klopte, heb de proef daarna op de film terug gezien en het klopte gewoon echt niet. Nu wil ik niet verwaand klinken of iets of de indruk wekken dat ik geen fouten maak, in tegendeel maar kreeg gewoon het idee dat ze mijn coupon bij iemand anders gebruikt hadden (nu hebben ze dat natuurlijk niet).
Ook heb ik regelmatig helemaal geen commentaar erop staan, nu vind ik dat er altijd wel iets op MAG staan, ten slotte rijd niemand een vlekkelose proef. Er zijn altijd verbeter punten en vind het persoonlijk erg fijn als er iets op staat waar ik iets mee kan in de training.
Nu mijn vraag is jullie dit ook wel eens overkomen dat jullie naar jullie mening onterechte commentaar hebben gekregen?
Ik hoef/ wil geen namen van juryleden om iedereen in zijn waarde te laten!!
maar graag jullie ervaringen en hoe zijn jullie hiermee omgegaan? De Jury aangesproken of gewoon naar huis gegaan?

Roxx

Re: ben je het er mee eens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:52

Dit is al vaak besproken op Bokt. Als je vragen hebt over het commentaar op je coupon moet je dat op de wedstrijd zelf aan de jury kenbaar maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 21:52

ik heb het wel eens gehad, een mooie volte halstrekken naar mijn mening, iets te klein, maar niet veel, en ze liep lekker, dat was eigenlijk het enigste waarvan ik dacht, goh dat ging lekker, en daar had ik een 4 op, dit was een onderlinge wedstrijd, dus heb het maar zo gelaten, en heb er niets over gezegd.

als je er meezit zou ik de jury erop aanspreken

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 15:46

je had idd beter gewoon even naar de jury kunnen gaan op de wedstrijd zelf,
ach tuurlijk heb je altijd wel eens zoiets van hm nou zo slecht ging dat betreffende onderdeel toch niet, of is het een moeilijk punt van jou'n paard en ben je al tevreden dat hij het redelijk doet,

Verder heb ik niet echt vaak het idee dat ik erg onterecht commentaar krijg,
heb wel 1x gehad dat ik de punten van een ander terug kreeg op mijn coupon maar dat werd netjes opgelost op de betreffende wedstrijd.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 15:47

ik vind het altijd heel fijn om even met de jury te praten.
Wat voor een paard heb je btw?

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 16:13

ik heb ook wel eens gehad dat het net leek of de coupons van mij en me zusje waren omgedraait. maar ik ga dan nooit naar de jury.(vaak is die al weg,maar anders deed ik het nog nie)

Pasjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 16:57

Ik had het vroeger ook een keer gehad.
Mijn hele coupons waren volgeschreven met: loopt onregelmatig
terwijl die dat echt nooit deed en niemand heeft het ook gezien.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:55

Ik heb dat gelukkig nog niet gehad. Lachen

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 17:56

ik heb ook wel eens haflingerhaatjury gehad... Nors opkijken

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 18:04

Je weet toch nooit wat een jury wil zien.

Mijn paarden gaan met halsstrekken altijd zo ongeveer met hun neus over grond, maar ze blijven dan wel iets achter de loodlijn.
Van de ene jury krijg je dan een 8, van een andere een 5.
Maar dat kan ik dan wel begrijpen.

Heb ook wel eens gehad dat ik een 5 kreeg voor een overgang die ik juist heel fijn vond gaan.
Verzet stond erbij!!
Ik weet echt wel wanneer ik verzet krijg, en dat was toen dus niet.
Maar ja, ik baal er ff van en ga dan maar weer oefenen voor de volgende wedstrijd waar dan hopelijk een jury zit die een beetje hetzelfde idee heeft als ik heb. En zo niet, pech gehad.

Discuseren met de jury is in mijn geval vrij zinloos, ik blijf toch bij mijn standpunt! Bloos

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 19:00

bij mij stond er laatst op mijn coupon; kanteld hoofd en zit in de overkruisde galop, nou toen ik dat las brak mijn klomp! ik thuis de film terug kijken en er was geen overkruisde galop te vinden, in geen duizend km. en hoofd kantelen doet ze ook absoluut niet. aangezien ik mijn vermoeden pas bevestigd heb gekregen toen ik thuis de film terug gekeken had, kon ik dus niet naar de jury. en nu zou ik sowieso niet naar de jury gaan (ben nogal een schijterd)