Ik zoek een laars met rits voor zowel dressuur als springen.
Ik wil hem het liefst in het donkerblauw.
Heeft iemand deze laars?
Ervaringen?
Foto's?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

hopla schreef:ik wil hem laten maken van het merk Lipica.
De fabrikant zit in Raamsdonksveer en daar kost hij volgens mij nog geen 200 euro en is op maat gemaakt.
Waarschijnlijk kun je hem ook via de winkel laten maken waar ze het merk lipica verkopen.
Je bent dan alleen iets duurder uit maar nooit zoveel als de petrie.
Sies schreef:Ik kom in zeer specifiek maatwerk omdat ik op een van mijn benen een bult heb. Ik ga voor safe voor Petrie.
. Je beiden benen worden apart opgemeten.
hopla schreef:Ik zag net op marktplaats de Petrie Polo te koop staan.
Helemaal nieuw voor 495 euro
Gieltje2002 schreef:Ik heb geen ervaring met Petrie Polo, maar heb wel de Konigs Polo. Erg fijne en soepele laars.
Daarnaast heb ik ook de Petrie fieldboot. Die kun je ook voor zowel dressuur als springen gebruiken. Beiden laarzen zitten erg soepel.
Als je laarzen wil laten aanmeten zou ik naar Huet gaan (http://www.rijlaarzen.nl). Daar kun je eventueel ook de lipica laarzen laten aanmeten, maar je kan er ook Petrie en Konigs kopen.
Voor mijn broer worden op dit moment lipica laarzen (via Huet) op maat gemaakt, met een extra verstevigde binnenzool. Mijn broer is namelijk gehandicapt en door zijn spasme zijn zijn benen ook iets ongelijk. Hij rijdt iedere week 2x paard en wilde daarom ook graag echte leren laarzen. Bij Huet zijn we heel vriendelijk en professioneel geholpen. Als hij voor mijn broer zulke laarzen kan maken, moet een bult op een been ook geen probleem zijn!. Je beiden benen worden apart opgemeten.