Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Om alleen naar buiten te kunnen moet ik nog wel even flink door oefenen
.
. 
en geef je problemen aan. misschien is er een oplossing die veel gemakkelijker is ( stuk weide afzetten om in die 8 weken te mogen rijden bijvoorbeeld?) dan geijk je paarden onnodig veel stress te geven door ze elke keer weer te verplaatsen? Daf schreef:Ik zou het eerlijk gezegd wel een beetje raar vinden als je per half jaar van stal gaat wisselen, dan weet een stalhouder natuurlijk ook niet waar die aan toe is. Voor mij zou weidegang het belangrijkste zijn en je zegt zelf al dat de bak aan de overkant hoog ligt en dus geen blubberzooi wordt, wat is er dan mis met buitenrijden in de winter. Zo te horen vind je de stal aan de overkant al het beste, dan zou je dus alleen in de winter naar je huidige stal terug willen voor de binnenbak......
Als je eigenaar ermee akkoord wil gaan is dat mooi natuurlijk, maar persoonlijk zou ik voor de overkant gaan.
De reactie van de eigenaar is wel een beetje overhaast, dus in normaal overleg zal er best wel te praten zijn.....
Mistralle schreef:Ja er is wel een vereniging, dicht bij zelfs. Om alleen naar buiten te kunnen moet ik nog wel even flink door oefenen
.
Ik zou er idd ook over praten als hij wat bekoelt is, moet toch een oplossing te vinden zijn lijkt mij?
. Dat paarden in de zomer 3 tot 6 maanden ergens anders staan en daarna weer terug komen
. Niets aan de hand
. Mistralle schreef:Het is gewoon zo:
Op de andere stal, gaan de paarden het land niet meer op als het bevroren is, en de buitenbak is dan waarschijnlijk ook bevroren. Dan kan ik dus niets! Vandaar... Het kan ook zijn dat ik me aanstal en dat het allemaal nog wel meevalt dan.