Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

), krijgt een paard die een echt goed uitgevoerde uitgestrekte draf laat zien, terwijl er middendraf gevraagd wordt, een hoger cijfer dan goed uitgevoerde middendraf-paarden. Zeg maar. Mrijn schreef:Ik ben geen jury, maar ik denk dat Starbreeze gelijk heeft. Er is volgens mij geen technisch verschil in een middendraf en een uitgestrekte draf. De uitgestrekte draf is een vervolmaakte middendraf, dus met nog meer afdruk en expressie. Ik zou beide gangen voluit rijden in de hoop voor de uitgestrekte een dikke voldoende te krijgen en voor de middendraf dan nog net een puntje meer.
heb ook even in je proefiel gekeken
die tjalko bedoelde ik dus!! Concorde schreef:en punt 2 kan die jury helemaal niet wéten of mijn paard nog meer kan laten zien en dit dus niet het maximale en dus een uitgestrekte draf is.
maar ik geef je op zich wel gelijk, als jouw paard makkelijk strekt, dan is het moeilijker een rondere draf te laten zien.
Brennie schreef:Heb M1 gereden en kreeg altijd op te horen: moet meer, terwijl ik toch echt wel verruimde en duidelijk verschil liet zien, ik had altijd het gevoel dat de paarden die strekken, een 7 of 8 krijgen en de paarden die verruimen, middendraf dus, een 6 krijgen voor de middendraf met vaak ook nog als commentaar moet meer!
ladyzwien schreef:want zijn benen weg gooien nee zo;n paard is het niet
SkyLWG schreef:Ik heb afgelopen zondag allemaal 4-en gekregen voor mijn middendraf, omdat het volgens de jury geen middendraf maar uitgestrekte draf was. Dus dat voluit rijden gaat ook niet altijd op.
dat is over het algemeen gezien het "voordeligst")Starbreeze schreef:in principe zit er wel degelijk verschil tussen toch? Alleen wil imo de jury vaak een uitgestrekte zien wanneer er midden gevraagd wordt... je moet tonen wat er gevraagd wordt (ik haal er overigens meestal ook alles uit wat mogelijk is hoordat is over het algemeen gezien het "voordeligst")