(PG) Levitation, 13 jarige bruine ruin

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

luckycheryl

(PG) Levitation, 13 jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 14:02

Ik ben op zoek naar Levi, zijn echte naam is Levitation van de hengst Ramiro Z. Zelf denk ik dat hij niet meer leeft maar het valt toch te proberen. Levi is ee bruine ruin van ongeveer 1.85 m. Levi was van mijn oom en elke weekend ging ik daar heen om hem te verzorgen en dan bleef ik daar slapen. Ik wou Levi altijd heel graag hebben maar hij deed hem niet weg. Uiteinderlijk heb ik zelf een pony gekregen, waarna mijn oom Levi heeft verkockt omdat ik een eigen pony kreeg. Levi is toen naar een vrouw gegaan om er recreatie mee te rijden omdat hij last had van cornage. Maar zij ging er wedstrijden mee rijden hele intensieve dingen wat hij eigenlijk niet aan kon. Daarna heb ik van mijn oom gehoord dat hij in Utrecht in de kliniek heeft gestaan, en daarna door is gegaan naar de slacht. Mijn oom heeft dus bij een kennis geinformeerd die daar werkte, maar met Levi was helemaal niks aan de hand.
Dus nu blijf ik nog hopen dat heeft leeft en dat ik hem dus nog een keertje terug kan zien!

Anoniem

Re: (PG) Levitation, 13 jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 12:31

heb je foto's van hem???

luckycheryl

Re: (PG) Levitation, 13 jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-07 14:44

dowie schreef:
heb je foto's van hem???

Nee helaas heb ik die niet op de computer en ik heb ook geen scanner.