Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ik heb nl. altijd gereden op de Veluwezoom en bij Nijmegen, en heb mijn pony in een wei direct aan de bosrand gehad.Waratje schreef:Leersum heeft zeker goede mogelijkheden. Rhenen zit wat aan de rand van de Utrechtse Heuvelrug, maar heeft ook best een goed uitrijgebied (mits je aan de noordwestkant zit). Leersum/Amerongen lijkt mij zelf een betere keuze. PB anders een keer Antheman, die kent de Utrechtse Heuvelrug behoorlijk goed.
VeerenAshley schreef:Bedankt!
Zelf leek mij Doorn ook weer beter dan Leersum, omdat het bos daar nog wat 'breder' is en je natuurlijk makkelijk richting Leusder hei kunt. Maar hoe zijn de mogelijkheden om in Doorn een paard te houden? Niet erg duur? Niet dat ik luxe zoek, eigenlijk alleen een wei met schuilstal en ruimte voor mijn spullen en hooi.

ikke schreef:Ehm, VeerenAshley, Ede is een Intercitystation met een hele goede verbinding naar Utrecht. Met de auto wil je echt niet naar Utrecht en Leersum en Rhenen hebben geen geweldige OV-verbinding.
Bovendien heb je dan gewoon de Veluwe tot je beschikking, precies zoals je gewend was, een plekje in onze buitengroep zal vast wel lukken...........
Dan kan je zelf door naar Amerongen rijden..