Ik heb een schitterend lieve merrie, Pepper, nu bijnnaaa 5, nog paar nachtjes, maar goed!
Ik heb haar zelf ingereden en ik heb altijd veel met haar gedaan, maar ook soms wel anderen.
nooit was het een probleem, maar nu, ikw eet niet. ik ben nu zelf dus zwanger en zodra ik iemand er op wil laten rijden, doet ze nietssssss! letterlijk. ze gaat gewoon stil staan en zegt, bekijk et maar met een blik in der ogen.
ze gaat op gegeven moment wel, na een tik of wat maar dan alleennnnn achter een ander paard aan van de hoefslag af en dan racend en niet in de hand te krijgen. en als ze aangalopeerd geeft ze een bok van hier tot tokio uit plezier.
ik wil niet dat ze zo eenkennig doet, want ik kan niet rijden nog 3 maanden niet, ik ben over 2 maanden uitgerekend, en ja, iemand anders er op is ookw eer geen optie! ook longeren doet ze alleen bij mij. vaag he?
ik heb meerdere dieren ingereden en die doen et echt perfect nu.
help, wat doe je tegen die eenkennigheid in de omgang met mijn pony. ze is zo lief alleen niemand ziet dat omdat ze zo eenkennig is, niemand wilt wat met der doen mdat ze toch niet luisterd.
en ik zit hier met mn dikke zwangere buikie!
groetjes Nance(zie foto voor pepper)
maar dat geeft niet is beter dan niks doen .