fijne bodywarmer

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winstonboy

fijne bodywarmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-07 20:05

heaj,,ik ben op zoek naar een mooie fijne body warmer maar nu weet ik niet echt of deze nou het beste dik of wat dunner kan zijn en welk model nou echt fijn is
ik wil de bodywarmer gebruiken met rijden stallen uitmesten enz. als het net wat te koud is voor zonder jas maar net te warm met jas
de bodywarmer wil ik dan in deze tijd aan het begint eindelijk weer warm te worden Haha!
ik heb al wel gekeken naar wat body warmers maar kan niet egt een leuke vinden en wil hem dan wel snel een keertje aan dan Haha!

gr winstonboy

winstonboy

Re: fijne bodywarmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-07 19:47

weet niemand een fijne bodywarmer:S

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 21:47

Ik heb een bodywarmer van Kyra K, die is erg fijn. Maar ik geloof niet dat hij nog verkocht wordt, was de wintercollectie van vorig jaar Lachen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 21:52

Ben je nou opzoek naar een dikke of een dunne? Lachen Ik heb een hele fijne dikke en warme van joules en een wat dunnere van HH Lachen Verder zijn alle bodywarmers wel ongeveer hetzelfde Lachen Ik merk niet echt verschil, behalve dan in dikte en pasvorm Lachen

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 15:42

Liedje schreef:
Ben je nou opzoek naar een dikke of een dunne? Lachen Ik heb een hele fijne dikke en warme van joules en een wat dunnere van HH Lachen Verder zijn alle bodywarmers wel ongeveer hetzelfde Lachen Ik merk niet echt verschil, behalve dan in dikte en pasvorm Lachen

ik wist dus niet echt of ik opzoek was naar een dikke of een dunne omdat ik dus nooit met bodywarmer reed omdat ik gewoon nog bij een manege reed maar nu heb ik een verzorgpaard en doe je meer nu is het soms te warm van daar dat ik het even vroeg wat nou fijner is en wat voor'n model Knipoog
maar de dikte maakt dus niet uit

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:09

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:18

ik heb de dons van eurostar van dit winter seizoen.
hij is echt super!

ze zijn er ook van mountainhorse en kingsland, zijn vergelijkbaar met die van eurostar.

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-07 16:10

@cherlydaaxo: 176 is mii te klein srry

@marloezzke: foto Haha!