Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
heb er zelf geen ervaring mee, zou het welwillen doen maar is echt prijzig Lynn_Nikita schreef:rendac is idd 500 euro, als het dier apart word opgehaald. als je gewoon zo laat ophalen kost iets van 10 euro
ik kom uit roermond en ken dat crematorium ook, heel netjes geregeld allemaal (geen ervaring met paard)
Ik vind alleen erg veel geld allemaal..
xjudithx schreef:Voor de een is het een zak botten, voor de ander heeft het lichaam van z'n geliefde paard meer waarde...
ikke schreef:Lynn_Nikita schreef:rendac is idd 500 euro, als het dier apart word opgehaald. als je gewoon zo laat ophalen kost iets van 10 euro
ik kom uit roermond en ken dat crematorium ook, heel netjes geregeld allemaal (geen ervaring met paard)
Ik vind alleen erg veel geld allemaal..
In 2003 was ik 18 euro kwijt voor het ophalen. Met zo'n zak botten ga ik niet meer het halve land doorslepen, weg is weg..........
ikke schreef:xjudithx schreef:Voor de een is het een zak botten, voor de ander heeft het lichaam van z'n geliefde paard meer waarde...
Tja, sommigen gaan voor karakter, anderen gaan voor uiterlijk vertoon............