Ik heb later weer contact gezocht, maar krijg helaas geen reactie. Ik krijg de indruk dat zij hier niet voor openstaan....
Maar ik ben dus heel erg benieuwd of mijn oude pony daar nog steeds staat!!!
Misschien dat iemand de paarden/ pony's bij Heuver kent en mij verder kan helpen....
Ik zou heel graag willen weten OF ze daar nog is en HOE het met haar gaat!!!!
Het betreft een voskleurige merrie. 1.46 hoog. 3 witte sokjes en bles. Typisch is dat ze nogal chagarijnig is met aansingelen/ opzadelen.
In 'mijn tijd' heette ze Jolly, maar ik heb vernomen dat ze later anders is genoemd, Gladys/ Gladis/ Glydis ofzo....
(via een meet topic (Havelte-Ginieput) hier op Bokt heb ik al een paar aanwijzingen gekregen, maar ik hoop in contact te komen met iemand die mij echt meer kan vertellen. Iemand die daar op stal staat, of misschien wel iemand die haar nu verzorgd of rijdt?!)
Ik ben heeeel erg benieuwd en hoop op reacties!
Linda

maar dat is ze altijd al enigzins geweest. ze staat lekker van haar oude dag te genieten, er word bijna niet meer op gereden om dat ze toen een periode had als ze dan ergens op concentreerde omviel en dat willen ze niet weer hebben, en dus staat ze op dit moment in het land lekker te genieten van het mooie weer