Na de mensen te hebben uitgescholden besloot ik vandaag actie te ondernemen. Ik heb net een half uur met een directeur van Duinbeheer aan de telefoon gehangen. Heb emails gestuurt naar Staatsbosbeheer, provincie zuid-holland en ministerie van defensie(die ook een deel van de duinen beheert).
Ik heb zowaar bij de man van duinbeheer iets bereikt, hij ging gelijk een verzoek plaatsen bij de opzichters om meer te letten op mensen die op ruiterpaden zijn die daar niet horen. Hij zei ook dat iedereen(!!!) die ooit een bos- duin- of parkwachter tegenkomt het moet aankaarten zodat deze mensen er persoonlijk op gericht worden zodat ze er iets aan kunnen doen
Laatst is iemand die ik ken van haar paard gevallen in de duinen, beestje is alleen terug naar huis gegalopeerd over straat tussen de auto's door etc heel aangekomen geen schade etc. Zij heeft zelf ook niets, en wat het veroorzaakte...kinderen die ene speurtocht hielden op het ruiterpad
Hadden ze daar maar niet moeten gaan lopen, als wij als paardenmensen met ons beest over hun wandelroutes lopen krijg je een grote bek, maar zelf wel over 'onze' paden heen lopen en dan klagen omdat we 'voorbijschieten', ja, pech gehad dan, denk ik dan maar
Mijn paard gaat er gelukkig niet achteraan, maar je zult maar even de teugels los hebben om je te ontspannen en je hoort ze niet aankomen...Sommige paarden gaan er dan gelijk achteraan!