Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Dniesjj117 schreef:Een vegetariër is iemand die geen vlees eet, en een veganist is iemand die geen enkel dierlijk product eet of gebruikt.
Maar ik ben zelf neit vegetarisch en heb óók geen leren laarzen.
_Armstrong_ schreef:Vegetariërs eten meestal geen vlees omdat ze het zielig vinden, dus vroeg ik me af waarom, als ze dat zouden doen, dan wel leren laarzen hebben.
_Armstrong_ schreef:Dniesjj117 schreef:Een vegetariër is iemand die geen vlees eet, en een veganist is iemand die geen enkel dierlijk product eet of gebruikt.
Vegetariërs eten meestal geen vlees omdat ze het zielig vinden, dus vroeg ik me af waarom, als ze dat zouden doen, dan wel leren laarzen hebben.
x
maar vroeg het me af
)
xxLientjexx schreef:Ik rijd alleen op manege. Als ik een eigen paard zou hebben zou ik wel een kunstof zadel nemen, maar hoofdstel i don't know.
klumpertje schreef:xxLientjexx schreef:Ik rijd alleen op manege. Als ik een eigen paard zou hebben zou ik wel een kunstof zadel nemen, maar hoofdstel i don't know.
kunstof hoofdstellen bestaan ook!!!![]()
ben trouwens zelf geen vegetarier of veganist dus heb bijna alles leer..
Maar die vind ik niet echt mooi
Booysa schreef:Ehm, ik eet geen vlees, maar ben geen vegetariër & heb ook leer in huis...
heb ik ze dan maar gehouden.xxLientjexx schreef:JaMaar die vind ik niet echt mooi
Dan ga ik liever voor de veilige vegetarische producten. Daar is voor mij ook de grens en draag ik om die reden wel gewoon leren rijlaarzen, die zijn voor zover ik weet nog niet slecht voor mijn gezondheid
runningkawa schreef:xxLientjexx schreef:JaMaar die vind ik niet echt mooi
Ik heb er pas 1 gezien van kieffer
Zo op de foto niet van leer te onderscheiden
_Armstrong_ schreef:Dniesjj117 schreef:Een vegetariër is iemand die geen vlees eet, en een veganist is iemand die geen enkel dierlijk product eet of gebruikt.
Vegetariërs eten meestal geen vlees omdat ze het zielig vinden, dus vroeg ik me af waarom, als ze dat zouden doen, dan wel leren laarzen hebben.
x