Het zit namelijk zo, ik heb een 2 jarige hengst ik doe erg vrij weinig mee alleen wat wandelen en poetsen meer niet. Het is een super koele kikker en nergens bang voor echt helemaal super. Nu ging ik vanmiddag rijden op een andere pony en de mijne had ik net gepoetst en stond nog aan het hek zijn biks lekker op te peuzelen. Nu had ik het zadel in mijn handen (wintec dus hartstikke licht) en had die voor de gein even op zijn rug gelegt. Niet eens aangeslingeld echt er alleen misschien 3 minuten opgelegt gewoon voor de lol en om eens te kijken wat hij zou doen. Hij keek niet op of om en bleef gewoon lekker door eten. Nu kwam een van mijn stalgenoten aan en zei dat ik niet wijs was en dat het zielig was ect. en dat ik dus een vette dierenbeul zou zijn.
Nu zie ik zelf get kwade er niet van, het zadel weegt geen drol, ik doe hem niet vast en ik laat hem er geen half uur mee staan. En daarbij wacht ik echt wel netjes tot hij 3 is voor ik hem ga beleren of iets dergelijks hoor, ik ben niet gek. Dus mijn vraag; ik het echt zo zielig en verkeerd dat ik dat zadel er even zo op gelegt heb?
Geef jullie mening
mits onderbouwdalvast bedankt, groetjes Yvon

ik vind dat je de stempel dierbeul verdient
Mijn paard krijgt echt wel een goede mep als ze mij probeert te bijten ofzo hoor
Gelukkig doet ze dat nooit.

Wel vind ik het onverstandig wat je gedaan hebt, ondanks dat het zo'n koele kikker is. Ik lees dat je paard aan het hek vast stond en stond te eten. Nu is hij niet in paniek geraakt, maar dat had wel gekund.