Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Zo een jong beestje moet gewoon buiten
Dniesjj117 schreef:We hebben geen andere pony die het goede voorbeeld kan zijn.

ik ga echt achteruit
) al een hele boel.

ravellie schreef:Ik zou eerst maar eens met de eigenaar overleggen![]()
Voordat je zelf (goedbedoeld misschien) aan de slag gaat

Luuz schreef:@ HouVanStefan: Ik vind jouw reacties niet erg normaal en al helemaal niet thuishoren in dit topic.
Ik zou vooral veel oefenen met het aan de hand meelopen in de wei waar hij staat of op het erf ofzo. Daarna rustig opbouwen naar de weg. Verder zou ik het ook niet goed weten. Met z'n 2en wandelen geeft wel altijd meer zekerheid.
jeannet1 schreef:hoi ik heb ookeen vraagje als ik met mijn paard naar buiten ga dan is ze op de heen weg heel lief maar zodra ze merk dat we terug gaan gaat ze in rengalop terug en dan luistert ze nergens meer naar ze rent gewoon door wat kan ik daar aan doen ik heb haar nog niet zo lang ze is hier ook nog niet eerder naar buiten geweest dit was de eerste keer dat ze een buitenritje gemaakt hebLuuz schreef:@ HouVanStefan: Ik vind jouw reacties niet erg normaal en al helemaal niet thuishoren in dit topic.
Ik zou vooral veel oefenen met het aan de hand meelopen in de wei waar hij staat of op het erf ofzo. Daarna rustig opbouwen naar de weg. Verder zou ik het ook niet goed weten. Met z'n 2en wandelen geeft wel altijd meer zekerheid.