Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
tienus63 schreef:Dat komt omdat er maar één gasveer op de 1,5 paards uitvoering zit.
Wij, en twee vrienden van ons die beiden ook een Hotra , Elegance en Jumper, hebben gekocht; wij hebben alledrie nieuwe zijwanden in de trailer gekregen omdat het gebruikte hout niet aan de eisen voldeed.
De coating begon te bobbelen doordat de gebruikte houtplaten niet lang genoeg hebben kunnen drogen bij de leverancier van het plaatmateriaal.
#Ymke# schreef:(los in de trailer is dan weer een risico omdat die deur niet op slot kan)
tienus63 schreef:Wij hebben een Hotra Eforce, de tweepaard versie van de Elegance.
Beide uitvoering zijn zeer ruim en licht van binnen. Ze hebben beide een gemakkelijke instap door het deurtje.
Een duurzaamheid, afwerking en degelijkheid van Hotra laat mijn inziens toch ietwat te wensen over.
De trailer zit er hip en gelikt uit.
Ik vind het merk absoluut ongeschikt voor als je zeer frequent met de trailer op pad moet.
Voor een recreant of wedstrijdruiter die naar de verenigingsles en (ieder) weekend een concours heeft voldoet ie prima, maar veel, vaak en nog eens jonge paarden vervoeren, nee.
.
Vippie schreef:<knip>
Ik vind het supertrailers qua prijs/kwaliteit verhouding. Qua duurzaamheid... mijnes heb ik 6 jaar gehad af fabriek en zag er na 6 jaar weer en wind nog als nieuw uit en hebben nooit geen problemen gehad ermee.
Vippie schreef:tienus63 schreef:Wij hebben een Hotra Eforce, de tweepaard versie van de Elegance.
Beide uitvoering zijn zeer ruim en licht van binnen. Ze hebben beide een gemakkelijke instap door het deurtje.
Een duurzaamheid, afwerking en degelijkheid van Hotra laat mijn inziens toch ietwat te wensen over.
De trailer zit er hip en gelikt uit.
Ik vind het merk absoluut ongeschikt voor als je zeer frequent met de trailer op pad moet.
Voor een recreant of wedstrijdruiter die naar de verenigingsles en (ieder) weekend een concours heeft voldoet ie prima, maar veel, vaak en nog eens jonge paarden vervoeren, nee.
.
Sorry maar dat ben ik niet met je eens. Wij gebruikten onze 1,5 Hotra zeeerr frequent (minimaal 1x per week voor wedstrijden en doordeweeks vaak derdenvervoer) en ook niet voor een ritje om de hoek maar door het hele land heen.
Ik vind het supertrailers qua prijs/kwaliteit verhouding. Qua duurzaamheid... mijnes heb ik 6 jaar gehad af fabriek en zag er na 6 jaar weer en wind nog als nieuw uit en hebben nooit geen problemen gehad ermee.
#Ymke# schreef:Equitana is niet echt om de hoek. Ik ga naar een winkel waar ze beide merken verkopen. Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de hotra.
ikke schreef:#Ymke# schreef:Equitana is niet echt om de hoek. Ik ga naar een winkel waar ze beide merken verkopen. Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de hotra.
Van Weert naar Essen is voor jou net zo ver als voor mij en aangezien ik vanuit Weert ga, zie ik het probleem niet............