Amigo rgendeken versus HH, rambo. wb etc

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

melissa20

Amigo rgendeken versus HH, rambo. wb etc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 10:03

hallo,
Ik zit te twijfelen welke regendeken ik ga kopen voor mijn pony:

Ik zoek een 100% waterdichte,supersterkte regendeken, maar op de divoza site zie ik geen verschil tussen de amigo en de rhino ( alleen de prijs dan)

Ik heb al een 200grams amigo deken gekocht en opzich ben ik daar tevreden mee. Het enige vind ik dat de deken niet zo goed ademend is.(al staat dat wel op de site van divoza)

Mijn vorige regendeken was van Rambo maar die is helaas gestolen.Ik was hier super tevreden mee, is de rambo hetzelfde als de rhino?

Wat vinden jullie van de kwaliteit van de amigo regendeken in vergelijking met de andere regendekens?scheurvast,waterdicht,ademend?

bedankt!

lausan

Re: Amigo rgendeken versus HH, rambo. wb etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:34

Rambo, Rhino en Amigo zijn alle3 van Horseware Ireland. Rambo is de duurste, dan Rhino en dan Amigo. Ook de kwaliteit verschilt. Ik heb 2 Rhino dekens en een Rambo en ben super tevreden over alle3. Waterdicht (ook na 6jaar!), ademend en stevig. Ik heb geen ervaring met de Amigo, dus daar kan ik je niet mee helpen; maar ik denk dat de kwaliteit zeker niet tegen zal vallen.

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:36

Ik heb een amigo gehad en nu een rhino.
Beide goede dekens maar ik ga voor amigo

Omdat:
de rhoni heeft een waterdicht membraam en een waterdoorlatende buitenstof in het ergste geval krijg je wel eens dat er water tussen de lagen gaat zitten.
De amigo heeft "gewoon" een waterdichte buitenstof

Kuiken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:37

Ik ben erg tevreden met die Amigo's die ik op mijn merrie heb liggen Ja Nette prijs en niet stuk te krijgen.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:48

Ik heb een Amigo regendeken en ik vind het een fijn ding! Mijn paard blijft iig mooi droog onder het dek! Hoelang hij goed en droog krijgt kan ik je alleen nog niet vertellen, ik heb hem pas sinds de herfst. Als het ietje warmer wordt dan gaat de winterdeken er weer af en de regendeken er weer op. Ik ben trouwens toch wel te spreken over de Horseware producten, mijn Rambo winterdeken ziet er na 3 jaar nog perfect uit!

beenyman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 19:44

als je nog een rambo deken zoekt, kun je mij wel een pb 'tje sturen. Heb der namelijk nog 2 te koop!