[EG] Bruine D pony merry, ongeveer 18 jaar

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

[EG] Bruine D pony merry, ongeveer 18 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-07 16:33

Hallo ik zoek de vorige eigenaar van mijn bijna E pony. Ze is ongeveer 18 jaar en heb haar gekocht op de zuidlaarder markt 3 4 jaar terug. Tenminste een handelaar heeft haar gekocht omdat hij voor mij zou kijken of hij nog een brave pony kon vinden en heb haar daar van over gekocht. Ze had geen naam. Ik wil graag weten waar ze is geweest en wat haar echte leeftijd is en wat ze hiervoor allemaal heeft gedaan. Elke keer als ik haar iets wil leren en dan kent ze het tot mijn verbazing al. Ze een grote D pony eigenlijk E. Ze is bruin heeft 1 wit sokje. Lief karakter alleen bijt ze als je het zadel aansingelt. Verder super lief geen kwaad heeft moeite met het vast aan een touw staan. Ik denk dat ze een jaar of 18 is. o'ja en ze heeft wat moeite met galoperen. Dus ben benieuwd!!

Afbeelding

Afbeelding

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pjzF2-RYhxRWUfsbYr5zCXUeMkM2oGk47-_YTCpF_eeeGWlUB-Hv36Zw6OeUFZDqoBXCCVbLCC-9pDZkMBZC9dqXZ9BgLAPk5TVSAwAzXaiR1xKojMHHMJw