Selectie wedstrijden ZH

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Charly

Selectie wedstrijden ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 15:02

Hallo!

Ik vroeg me af, hoe dat nou in zijn werking gaat die selectie wedstrijden. kun je je daar ongeacht het aantal winstpunten gewoon voor inschrijven? Of moet je een minimaal aantal WP hebben gereden in die klasse?

Dit jaar ga ik voor het eerst KNHS starten met mijn pony die nu 4 is. Het lijkt mij wel leuk om eens mee te doen aan zo'n selectiewedstrijd en misschien meer, indien de mogelijkheden daar liggen. Maar vroeg me dus af hoe dat allemaal in zijn werking gaat.

Dus brand maar los Haha!

Alvast bedankt!

This_is_me

Re: Selectie wedstrijden ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 15:06

hee Charly!!

alles goed meis??
Je kunt je gewoon inschrijven voor die wedstrijden. JE moet er volgens mij een x aantal hebben mee gereden met winst, voor je mee mag doen aan de regiowedstrijd. Volgens mij zat het zo....

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 11:35

Voor de selectiewedstrijden mag je je gewoon inschrijven. Ze mogen niemand uit de kring weigeren. Er worden per kring 4 selectiewedstrijden georganiseerd, waarvan je er minimaal 2 moet rijden. De beste 2 tellen als je er meer dan 2 rijdt dacht ik. Aan de hand van je resultaat krijg je plaatsingspunten toebedeeld (1 bij een 1e plaats en 5 bij bijv een 5e plaats). Degene die er het beste voorstaan aan het einde van de kringselectie die mag door naar de regiokampioenschappen. Het hangt een beetje af van de klasse hoeveel er per kring doormogen naar de regio.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 16:38

Je hebt een aantal selectiewedstrijden en de besten daarvan gaan door naar de regio.
In welke kring rijd je? Lachen

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 21:29

Bedankt, maar had inmiddels al gevonden hoe of wat. Zit in kring 5, waar 4 selectiewedstrijden gereden worden.